اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به هر ایرانی چقدر یارانه رسید


یارانه نقدی اسفند ماه قابل برداشت شد.

 خبرگزاری ایسنا:  یارانه نقدی اسفند ماه قابل برداشت شد.

در مجموع طی 25 ماه گذشته با در نظر گرفتن یارانه 28 هزار تومانی نان و همچنین کمک جبرانی 85 هزار تومانی دولت، هر ایرانی حدود یک میلیون و 250 هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده است.

بر این اساس از ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکنون، دولت بیش از 93 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت کرده است، این در حالی است که رقم در نظر گرفته شده برای پرداخت یارانه نقدی در سال آینده رقمی معادل 90 هزار میلیارد تومان است.

در این راستا با توجه به عدم افزایش یارانه نقدی در سه ماهه ابتدایی سال آینده اگر به کل ایرانی‌ها که یارانه نقدی فاز اول قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را دریافت می کنند در سال آینده یارانه داده شود، رقم یارانه نقدی پس از افزایش به حدود 90 هزار تومان می رسد.


ویدیو مرتبط :
مرتضی چقدر زود به انتهای جاده ی یك طرفه رسید!!!!.......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یارانه نقدی تیرماه امشب واریز می‌شود/هر ایرانی تاکنون چقدر یارانه گرفته است؟



یارانه نقدی تیرماه,واریز یارانه تیر

یارانه نقدی تیرماه امشب واریز می‌شود

براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه نقدی مرحله بیست و نهم خانوارها مربوط به تیر ماه ، امشب 22 تیرماه به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه نقدی تیرماه خانوار امشب به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش مهر، براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه نقدی مرحله بیست و نهم خانوارها مربوط به تیر ماه ، امشب 22 تیرماه به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می شود.

 

میزان یارانه نقدی به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است. یارانه نقدی تیرماه، آخرین یارانه‌ای است که دولت محمود احمدی نژاد به حساب مردم واریز می کند.

با واریز یارانه تیرماه ( امشب)، میزان یارانه پرداختی به هر ایرانی با احتساب یارانه 28 هزار تومانی نان در سال 91 ، از ابتدا تاکنون به فراتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

هر ایرانی تاکنون چقدر یارانه گرفته است؟

با واریز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی تیرماه ، میزان یارانه پرداختی به هر ایرانی از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فراتر می رود.

به گزارش تسنیم، بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه نقدی 45500 تومانی مرحله بیست و نهم خانوارها مربوط به تیر ماه، ساعت 24 شنبه 22 تیر ماه به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می‌شود و از همان زمان قابل برداشت خواهد بود. 

 

بنابراین گزارش، دولت احمدی نژاد در 28 مرحله گذشته در مجموع 30 ماه به مردم یارانه پرداخت کرده که با احتساب یارانه 28000 تومانی نان در یک مرحله، کل یارانه پرداختی به هر ایرانی به مرز 1.4 میلیون تومان نزدیک شده است. 

 

مجموع یارانه پرداختی به مردم در این مدت از مرز 103 هزار میلیارد تومان گذشته است که با احتساب یارانه تیرماه این رقم به بیش از 106 هزار میلیارد تومان خواهد رسید. دولت احمدی نژاد اواسط مرداد ماه کار خود را پایان می دهد، بنابراین یارانه بعدی (مردادماه) در دولت حسن روحانی پرداخت خواهد شد، ولی احتمالاً مقدمات اجرایی ایران کار با توجه به دوره انتقال توسط احمدی نژاد انجام خواهد شد.

مهر/تسنیم