اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به متوفای حادثه تلخ مهاباد تجاوز نشده است


رییس دادگستری مهاباد با اعلام اینکه در حادثه هتل تارا، متوفی قصد ازدواج با متهم را داشته، گفت: در حادثه رخ داده برای دختر مهابادی در هتل تارا طبق نظر پزشکی قانونی و متخصص زنان و زایمان هیچگونه اثری از تعرض و تجاوز به این فرد مشاهده نشده است.

خبرگزاری میزان: صمد حضرتی رئیس دادگستری مهاباد درباره حادثه رخ داده در این شهر اظهار کرد: در حادثه رخ داده برای دختر مهابادی در هتل تارا طبق نظر پزشکی قانونی و متخصص زنان و زایمان هیچگونه اثری از تعرض و تجاوز به این فرد مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه پیش از وقوع این حادثه بارها متهم پرونده به هتل تارا رفت و آمد کرده و با متوفی آشنا شده بود، افزود: متوفی و متهم قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند و در آن روز تنها به قصد ازدواج، این خانم با هماهنگی که داشته به اتاق متهم رفته و در مورد نحوه ازدواجشان صحبت کرده اند.

وی با بیان اینکه حدود 25 پیامک میان متهم و متوفی رد و بدل شده است،تصریح کرد: این امر نشان می دهد این دو پیش از این با یکدیگر ارتباط داشته و به هم علاقه‌مند بوده اند.

حضرتی با اشاره به اینکه شاید دلیل متوفی برای پنهان نگه داشتن رابطه‌اش با متهم  ترس از مدیر هتل و اخراج بوده است، بیان کرد: در رابطه با این پرونده هرکسی که به هر عنوانی در حادثه دخالت داشته مورد بازجویی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه متهم نیز به اتهام خلوت کردن با نامحرم دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: در این حادثه رسانه ها و شبکه های مجازی به تحریک احساسات پرداختند و اگر عده ای به هر بهانه ای قصد اخلال در نظم عمومی و تخریب اماکن خصوصی یا دولتی را داشته باشند بر اساس قوانین با آنها به شدت برخورد می شود.

رئیس دادگستری مهاباد گفت: هیچ عقل سالمی نمی پذیرد که کسی متوفی را از پنجره هتل به پایین پرت کرده باشد یا اینکه متوفی قصد خودکشی داشته است؛ چراکه محل سقوط متوفی با پنجره اتاقی که در آن بوده، فاصله زیادی دارد.

وی ابراز کرد: مردم مهاباد می دانند که هر اقدام غیر قانونی به هر بهانه ای انجام شود، به حیثیت و اعتبار شهر لطمه وارد کرده و سبب فرار سرمایه از مهاباد می شود و به یقین به هیچ کس اجازه نمی دهند به هر بهانه ای حریمها را شکسته و امنیت پایدار این شهر که حاصل زحمات چندین ساله مردم این شهر است را به هم بزند.


ویدیو مرتبط :
خشم مهاباد بدنبال تجاوز منجربه خودکشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک حادثه بسیار تلخ برای دختر 14 ساله/ پلیس: 2 مرد وحشی دختر بی‌گناه را مورد تجاوز جنسی قرار دادند



پلیس منچستر انگلیس می گوید: دختر نوجوان پس از اینکه ربوده می‌شود در حالی که او را روی زمین کشیده اند به پشت ماشین می اندازند و توسط 2 مرد مورد تجاوز قرار می گیرد اما طی لحظه ای غفلت توسط متجاوزین از چنگ آنها می گریزد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دختری 14 ساله که از حمله ای وحشتناک که چندروز گذشته برای او اتفاق افتاده است ، رنج میبرد به پلیس گفت: 2 مرد گردن کلفت به سمتش حمله ور شدند و در حالی که او را روی زمین می کشیدند به پشت یک ون انداختند. زمانی که ماشین چند خیابان دورتر رفت ، در محلی نسبتا خلوت توقف کرد .سپس 2 مرد متجاوز او را به طرز وحشیانه ای مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند.
 
به گفته پلیس : دختر نوجوان بعد از اینکه مورد تجاوز قرار گرفته بود، در لحظه ای غفلت توسط متجاوزین توانست از سمت پشت ون فرار کند.او به  یک مغازه در نزدیکی محل حادثه می رود و فورا با پلیس تماس می گیرد.
 
کاراگاه " اندی کانلیف" از پلیس منچستر می گوید: ما درک می کنیم که اکنون این حادثه آدم دزدی و تجاوز دختر 14 ساله در محله " لانگسایت"  موجب نگرانی مردم این منطقه شده است. اما ما میتوانیم این امیدواری را بدهیم  که مامورین پلیس به دنبال متجاوزین هستند و به زودی آنها را دستگیر و زندانی خواهند کرد.
 
او افزود: دختر 14 ساله هم اکنون توسط مامورین آموزش دیده حفاظت می شود و خطری او را تهدید نمی کند.ما هم اکنون در حال بررسی و تحقیق گسترده در مورد جزئیات این حادثه و دستگیری متجاوزین هستیم.
 
او در ادامه در مصاحبه با خبر گزاری ها بیان کرد : این 2 مرد متجاوز نقاب هایی عجیب و لنزهای بنفشی بر چشم داشتند.به همین دلیل دختر نوجوان قادر به دیدن چهره های آنها نبوده است و اکنون دستگیری آنها کمی سخت است.
 
کاراگاه " کاتلیف" خطاب به مردم گفت: پلیس از هرکس که در آن زمان در محل حادثه حضور داشته و  چیز مشکوکی دیده است ، تقاضا دارد تا برای تکمیل تحقیقات به پلیس مراجعه کنند و پلیس را در گرفتن این متجاوزین خطرناک که به نظر می رسد افرادی با سابقه هستند ، یاری دهد.
 
دختر 14 ساله که هم اکنون از آسیب های روانی ناشی از حمله وحشتناک متجاوزین جنسی رنج می برد ، توسط مدد کاران اجتماعی  درمان می شود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران