اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به قرن نوزدهم بروید با شبی 4 میلیون تومان!


تعطیلات نوروزی نزدیک است و شاید شما هم به دنبال جایی برای آرامش. آرامشی از جنس آب و نور خورشیدی که وجود‌تان را پر می‌کند از هرم گرمایی دلپذیر.

روزنامه بهار: تعطیلات نوروزی نزدیک است و شاید شما هم به دنبال جایی برای آرامش. آرامشی از جنس آب و نور خورشیدی که وجود‌تان را پر می‌کند از هرم گرمایی دلپذیر.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید چند روزی را مثل یک شاهزاده واقعی زندگی کنید؟ صبحانه در تختخواب، آدم‌هایی در تمام ساعات شبانه‌روز گوش به فرمان‌ شما، همه‌چیز مطابق میل و سلیقه‌تان و همه این‌ها در محیطی اشرافی و زیبا؛ در یک کاخ! کلمه کاخ در اسم بیش از صد هتل دنیا وجود دارد.

 ساختمان‌هایی که متعلق به خانواده‌های اشرافی و سلطنتی بوده‌اند یا به سبک آن‌ها ساخته شده‌اند. برای همین شاید بد نباشد بدانید این روزها زندگی مثل یک شاهزاده واقعی رویایی دور از دسترس نیست و به راحتی امکان‌پذیر است. برای همین می‌خواهیم شما را به هتلی در استانبول ترکیه ببریم.


هتلی رویایی برای ساختن تعطیلات به‌یاد‌ماندنی. باور کنید قصری که در دوره عثمانی و در اواسط قرن نوزدهم توسط سلطان عبدالعزیز ساخته شده شما را یک قرن عقب‌تر می‌برد. کافی‌ است برای هر شب اقامت چهار‌میلیون تومان پرداخت کنید تا علاوه بر چشم‌انداز تنگه بسفر، از خصوصیات شاخص این هتل باشکوه نیز بهره‌مند شوید.

چهار‌میلیون تومان البته حداقل قیمتی است که برای یک اتاق معمولی در این هتل می‌پردازید تا علاوه بر امکانات رفاهی متعدد، از این مکان به راحتی به هر نقطه دیگری از شهر رفت و آمد داشته باشید!

اگر هم همچون اکثر توریست‌های ایرانی علاقه زیادی به منطقه‌ آکسارای دارید زیاد نگران باشید از این هتل تا میعادگاه ایرانی‌ها در استانبول مسافت زیادی نیست و به راحتی می‌توانید گشت و‌ گذار در این منطقه را تجربه کنید. در این هتل اقامت گزینید تا آسیا را از سواحل اروپا به تماشا بنشینید.


ویدیو مرتبط :
*کسب درآمد از اینترنت روزانه 1/5 میلیون تومان و ماهانه 30 الی 40 میلیون تومان با

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شبی 60 میلیون تومان بابت اجاره اتاق های كاخ سلطنتی در حین مسابقات المپیك!



 

به دستور ملكه انگلیس همزمان با برگزاری المپیك 2012 اتاق های كاخ سلطنتی به علاقمندان المپیك اجاره داده می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، به دستور ملكه انگلیس همزمان با برگزاری رقابت های المپیك 2012 لندن اتاق های كاخ سلطنتی به علاقه مندان اجاره داده خواهد شد كه قیمت اتاق های كاخ "سنت جیمز" در طول برگزاری این رقابت ها شبی 30 هزار پوند معادل 60 میلیون تومان اعلام شده است میلیون هایی كه در این كاخ مستقر می شوند به راحتی می توانند و محوطه مسابقات سواركاری، والیبال ساحلی و دو ماراتن دسترسی داشته باشند.

همچنین تور ویژه كاخ گردی نیز برای علاقه مندان تدارك دیده شده است و بازدیدكنندگان در مواقع عادی اجازه بازدید از كاخ سنت جیمز را ندارند.

همچنین قیمت اجاره اتاق در كاخ لیدز شبی 62 هزار تا یك میلیون پوند اعلا شده است.

سخنگوی كاخ با كینگهام با وجود برخی انتقادات از این تصمیم ملكه با توجه به مشكلات اقتصادی و كسری بودجه دفاع كرد و این اقدام را شیوه مناسبی برای درآمدزایی خواند.../باشگاه خبرنگاران جوان