اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به شعور مردم درباره تحریم خودرو اهانت نکنید


عدالت امیرزاده مدیر گروه حسابداری دانشگاه‌ تهران با اشاره با اشاره به سخنان اخیر نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت که کمپین نخریدن خودوری صفر را مربوط به ضدانقلاب خوانده است، گفت: آقای نعمت‌زاده قبل از اینکه مردم را امر و نهی به خرید خودرو کند باید حرف مردم را بشنود و به مردم احترام بگذارد.

خبرگزاری فارس: عدالت امیرزاده مدیر گروه حسابداری دانشگاه‌ تهران با اشاره با اشاره به سخنان اخیر نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت که کمپین نخریدن خودوری صفر را مربوط به ضدانقلاب خوانده است، گفت: آقای نعمت‌زاده قبل از اینکه مردم را امر و نهی به خرید خودرو کند باید حرف مردم را بشنود و به مردم احترام بگذارد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید به مردم احترام بگذارند، افزود: هر جریانی که در کنار مردم و برای مردم نباشد، مردم بر مبنای منطق خود آن جریان را حذف خواهند کرد.

امیرزاده اظهار داشت: بیشترین کشته در کشور ما بابت عدم کیفیت خودروهای داخلی است. مسئولان باید به جای اینکه فرافکنی کرده و با ادبیات نادرست با مردم صحبت کنند به بحث کیفیت خودرو بپردازند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: مسئولان نباید به مردم اهانت کنند، باید اجازه بدهند مردم به عنوان ولی نعمت آنها با بینش و شناختی که خودشان دارند، انتخابات کنند.

امیرزاده در خاتمه گفت: آقای نعمت‌زاده نباید به شعور مردم اهانت کند. وی بواسطه همین مردم وزیر شده‌ و اگر این مردم نبودند امروز چنین پستی نداشت، پس باید به ولی نعمتان خود احترام بگذارد.


ویدیو مرتبط :
حسن محمدی- هشدار!سرزنش و اهانت نکنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت خودرو با تحریم جدیدچه تغییری خواهد کرد؟/تحریم بی تاثیر نیست!



تحریم جدید خودرو,قیمت خودرو باتحریم جدید

قیمت خودرو با تحریم جدیدچه تغییری خواهد کرد؟/تحریم بی تاثیر نیست!

ناظر مجلس در شورای رقابت گفت: تحریم خودرو از سوی آمریکا تنها بر 5 درصد تولید داخل تاثیر گذار خواهد بود.

محمد علی مددی در گفتگو با  قدس انلاین با بیان این مطلب گفت:شکی نیست تحریم ها تاثیر گذار خواهند بود اما برای صنعت خودرو سازی ما که 95 درصد قطعات آن در داخل تولید می شود این تاثیر چندان عمیق نیست.

وی افزود:خوشبختانه تولید داخلی ما به گونه ایی است که تحریم صنعت خودرو از سوی امریکا مشکلی برای مردم وخودروسازان ایجاد نمی کند و ما 5 درصد نیاز قطعاتی خود را از طریق کانال های دیگر تامین می کنیم.

وی در ادامه در خصوص تاثیر تحریم جدید بر قیمت داخلی خودرو گفت:این تحریم بر قیمت خودرو تاثیری ندارد وقیمت خودرو از قیمت فعلی اش بیشتر نخواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا با تحریم اقتصادی ایران نه‌تنها مانعی در برابر پیشرفت‌های روز افزون کشور ایجاد نخواهد کرد، بلکه ملت ایران قطعا تحریم‌های دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کنند وانها خود می دانند که تحریم هایشان جواب نمی دهد وبا این حرکتها نمی توانند مردم ایران را نا امید کنند.

مددی به قدس انلاین افزود: مردم ما در 24 خرداد ماه جواب همه این تحریم ها را خواهند داد.

گفتنی است کاخ سفید در آستانه انتخابات ایران اعلام کرد که بر اساس دستور باراک اوباما، آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران در زمینه واحد پول و صنعت خودرو این کشور اعمال کرده است./قدس آنلاین