اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به زودی موشک‌های ما به غرش در خواهند آمد



اخبار,اخباراجتماعی ,سید مسعود جزایری

 معاون ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات اخیر مقامات غربی درخصوص "برجام" تاکید کرد: هرکجای برجام که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد، غیر قابل اجرا خواهد بود، این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم

 سردار سید مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات اخیر مقام‌های غربی درخصوص «برجام» و تأثیرات توافق هسته‌ای، گفت: خواب پریشان دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد و خوشبختانه کمترین تردیدی در افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های نیروهای مسلح وجود ندارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه به دفعات و با صراحت توسط دولت شرور آمریکا و رژیم غیرقانونی و شیطانی صهیونیستی مورد تهدید نظامی قرار گرفته است، لذا در راستای تأمین امنیت ملی خود و دوستان‌مان باید بر قدرت نظامی خود بیافزاییم، و این امر مهم تحت تأثیر هیچ پدیده دیگری واقع نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تحت القائات بعضی گزارش‌های دنباله‌های جریان فتنه و تصاویر مانکن‌های کنار خیابانی، آرزوهای بر باد رفته خود را در تغییرات نسلی جستجو می‌کنند و نمی‌دانند که با حقیقت جامعه بزرگ ایران اسلامی فرسنگ‌ها فاصله دارند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور اظهار داشت: هر کجای برجام که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد، غیر قابل اجرا خواهد بود، این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

جزایری همچنین تأکید کرد که برای بعد از برجام برنامه‌های روشنی داریم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در مورد رزمایش‌های نیروهای مسلح کشور نیز گفت: به زودی موشک‌های ما به غرش در خواهند آمد.


 اخبار اجتماعی  -  نسیم


ویدیو مرتبط :
غرش پراقتدار موشک های سپاه پاسدارن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا: ایران به زودی موشک های بالستیک قاره پیما تولید می کند



اخبار,اخبارسیاست خارجی,غنی سازی اورانیوم

ایران به عنوان بخشی از توافق هسته ای، پذیرفت فعالیت های غنی سازی اورانیوم خود را کاهش دهد و تعداد سانتریفیوژهای خود را کمتر کند.

«مایکل فلین» Michael Flynn مدیر پیشین آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد ایران قصد دارد موشک های بالستیک قاره پیمایی را تولید کند که قادر است خاک آمریکا را هدف قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی از واشنگتن نوشت:
«فلین» در سخنرانی خود خطاب به کنگره آمریکا در این باره گفت این تصمیم ایران، بخشی از برنامه تسلیحات هسته ای تهران است.

وی افزود: «ایران حقیقتا قصد دارد موشک بالستیک قاره پیما بسازد و برنامه تسلیحات هسته ای خود را پیگیری کند. نسل آینده موشک های ایران، شامل موشک های بالستیک قاره پیمایی خواهد بود که توانایی حمله به سرزمین اصلی آمریکا را خواهد داشت.»

فلین همچنین اعلام کرد توافق هسته ای ایران، موارد نقص متعددی دارد که از جمله آن می توان به این موضوع اشاره کرد که جامعه بین المللی تقریبا قادر نخواهد بود بر فعالیت های توسعه هسته ای ایران نظارت کند.

وی افزود موافقتنامه هسته ای به ایران اجازه خواهد داد در خاور میانه به سلطه راهبردی دست پیدا کند و باعث شده است متحدان در منطقه، اعتماد خود را به آمریکا از دست بدهند.

ایران به عنوان بخشی از توافق هسته ای، پذیرفت فعالیت های غنی سازی اورانیوم خود را کاهش دهد و تعداد سانتریفیوژهای خود را کمتر کند.

فرآیند لغو تحریم ها و گستره بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران، مهمترین مسائل مطرح شده در گفتگوها بوده است. ایران، لغو سریعتر و یکجای تحریم های اعمال شده علیه این کشور را خواستار و با ورود بازرسان به مراکز نظامی این کشور مخالف است. تهران اعلام کرده است این مراکز، با برنامه هسته ای ایران مرتبط نیستند.


 اخبارسیاست  خارجی  -   صدا و سیما