اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به جان خودم این حرف ها را احمدی نژاد زده



 

افکار نیوز به نقل از همشهری جوان،رئیس جمهور در گردهمایی سازمان فراگیر مشاوران جوان ریاست جمهوری صحبت هایی کرده که خبرگزاری فارس در تاریخ ۲۵ بهمن، گزارش آن را عینا این طوری که این پایین می آوریم منعکسش کرده. یعنی حتی انتخاب «میان تیترها» هم برای «فارس» است. به جان خودم به جدّم قسم! من کاره ای نیستم این وسط!

 

 

از دید احمدی نژاد چه کسانی بی شعورند؟

رئیس جمهور گفت: بعضی ها که در ۱۴۵۰ سال قبل درجا زده اند، نه ۲۴۳۳ سال قبل. برخی ها همان تعصبات، تحجرها و عقب افتادگی ها و بی شعوری ها مانده اند بنابراین اصلا با ملت ایران قابل مقایسه نیستند.

 

کسی که فتوای کشتار من را داد ...

وی ادامه داد: یک موقع همان آقایی که اخیرا فتوای کشتار ما را داده در تلویزیون گفت که احمدی نژاد اصلا اقتصاد نمی فهمد و من او را صدا کردم و به او گفتم اصلا شما می فهمید مملکت داری یعنی چه؟ برای دو رأی بیشتر یک روستا، انقلاب را زیر سئوال می برند. وی در بخش دیگری از سخنان خود رقابت های انتخاباتی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: سر رفتن به مجلس چه خبر است؟ تمام انقلاب را زیر سئوال می برند. حالا می خواهند دو تا رأی بیشتر از این روستا داشته باشند..../افکار نیوز


ویدیو مرتبط :
حرف زدن حمید فرخ نژاد به سبک احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی خانم لیونی عصبانی می شود: نگذارید احمدی نژاد حرف بزند



 

 

وقتی خانم لیونی عصبانی می شود: نگذارید احمدی نژاد حرف بزند

 

تزیپی لیونی وزیر خارجه اسبق اسراییل و رهبر حزب کادیما طی اظهاراتی خشمگینانه از اعطای تریبون های بین المللی به رییس جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد .

به گزارش عصر ایران لیونی که روز سه شنبه در مدرسه دولتی  جان اف کندی دانشگاه هاروارد آمریکا سخن می گفت با ایراد اظهارات خشمگینانه ای گفت : " حکومت ایران به یک ایدئولوژی مذهبی باور دارد که بحران موجود را غیر قابل حل می سازد."

رهبر حزب اپوزیسیون کادیما اسراییل در ادامه مدعی شد : " اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد و دیگر رهبران جمهوری اسلامی ثابت کرد که جهان باید فشارهای تحریمی خود را علیه ایران افزایش داده و این تحریم ها را با تحریم های سیاسی مضاعف کند ".

لیونی درباره اظهارات اخیر احمدی نژاد در مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک نیز گفت : " جهان باید از اعظای منبر به رهبران ایران برای سم پاشی در ملل متحد و دیگر مجامع بین المللی خود داری کند ".

وزیرخارجه اسبق اسراییل افزود : " تا زمانی که احمدی نژاد واقعه هالوکاست را انکار کرده و سخن از محو و نابودی اسراییل به زبان می آورد ، جهان نمی تواند وی را تحمل کرده و با سخنان او گوش دهد و نباید به وی برای گسترش ایده هایش فرصت بدهد .

وی با فراخواندن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به تصمیم گیری سریع و قاطعانه درباره توقف شهرک سازی های برای نجات مذاکرات صلح خاورمیانه با فلسطینی ها گفت : " نتانیاهو می داند  در صورتی که این تصمیم ( توقف شهرک سازی ها ) را بگیرد با حمایت قاطع حزب کادیما مواجه خواهد بود ...../تحلیل:عصرایران