اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به تعویق افتادن نتایج آزمون فرهنگیان از کجا آب می‌خورد؟



اخبار,اخبار اجتماعی,سازمان سنجش

رییس سازمان سنجش از ظرفیت‌های خالی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 94 خبر داد.

دکتر خدایی رییس سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از این که نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد بعضی از ظرفیت‌ها به حد نصاب نرسیده و بخشی از آنها خالی مانده است.

وی افزود: دلیل این که تاکنون نتوانسته‌ایم نتایج را به طور قطعی اعلام کنیم، همین ظرفیت‌های خالی برای پذیرفته‌شدگان است.

وی در پایان گفت: این موضوع از سوی وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری است و به محض مشخص شدن آن نتایج نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

 

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
خورد شدن یخ و افتادن در آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل به تعویق افتادن اعلام نتایج آزمون وکالت



اخبار ,اخبار دانشگاه,نتایج آزمون وکالت

 

اخبار دانشگاه - رئیس سازمان سنجش خبر داد
دلیل به تعویق افتادن اعلام نتایج آزمون وکالت/ سازمان سنجش تنها مجری آزمون است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره علت تعویق اعلام نتایج آزمون وکالت سال 92 گفت: مسئولیت هر نوع پاسخگویی و سیاستگذاری در زمینه آزمون وکالت برعهده کانون وکلای دادگستری است و هز زمان نتایج نهایی از سوی این نهاد اعلام شود، سازمان سنجش نیز نتایج را منتشر خواهد کرد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسئولیت هر نوع پاسخگویی، سیاستگذاری و تعویق اعلام نتیجه بر عهده کانون وکلای دادگستری است و سازمان سنجش بر اساس قراردادی که با آن دارد تنها مجری آزمون است.

وی افزود: ما در سازمان سنجش فرآیند آزمون از جمله ثبت نام، برگزاری و انتشار نتیجه را برعهده داریم و کانون وکلا هر نوع تصمیمی در زمینه آزمون وکالت اتخاذ کند از سوی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد.

خدایی خاطرنشان کرد: کانون وکلا از ما خواسته است که زمان اعلام نتایج به تعویق بیفتد که سازمان سنجش هم از این تصمیم  تبعیت می کند.

به گزارش مهر، آزمون وکالت سال 92 در اول آذر ماه سال جاری در 23 شهرستان برگزار شد.
اخبار دانشگاه - مهر