اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به اشتراک گذاشتن صحنه کشتار پدر 12 بچه در فیس بوک



به اشتراک گذاشتن صحنه کشتار پدر 12 بچه در فیس بوک

سه نوجوان بسن 16 ، 17 و 18 سال ،شب هنگام مرد 62 ساله ای را که پدر دوازده بچه بود ، به طرز وحشیانه ای با ضربات شدید به سر، کشتند و با فیلم برداری از صحنه جنایت آن را در فیس بوک به نمایش گذاشتند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پلیس شهر "ایلینویس" در ایالت شیکاگو :جسد نیمه جان "دلفینو" (مقتول) روز چهارشنبه صبح در گوشه ی یک کوچه توسط مردم پیدا شد و به بیمارستان منتقل گردید ولی او به خاطر جراحات زیاد جان داد.

دادگاه شهر "ایلینویز" این سه نوجوان را به خاطر شکنجه، دزدی و قتل از نوع درجه اول و از همه بدتر فیلم برداری و لذت از کشتن یک پیر مرد 62 ساله که از یک دست هم فلج بوده، متهم کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش پلیس این سه متهم به خاطر پول راه او را سد کرده و بعد از ضرب و شتم او  وقتی دیدند که پولی در کار نیست اقدام به کشتن وی کردند.

این پدر  صاحب 12 فرزند بود که شامل شش دختر و شش پسر می شد.

بنا به گزارش روزنامه "ایلینویس" یکی از بچه های او به گزارشگر روزنامه گفت :این سه نفر پدر مرا با بی رحمی تمام کشتند تنها به این خاطر این که با ارسال این فیلم به فیس بوک خودشان را خشن جلوه داده و مشهور شوند.

در نهایت این سه متهم در روزهای آتی محاکمه و دادگاه حکم آنها را صادر می کند. مرد بیچاره نیز که از اهالی مکزیک بود برای خاکسپاری در وطن خود به این کشور فرستاده شد./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
آموزش تغییر دادن نام کانال و گذاشتن نماد فیس بوک و...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر ۲۰۰ دلار به دختر خود می دهد تا وی ۵ ماه فیس بوک بازی نکند!



 

پدری اهل بوستون در یک موافقتنامه عجیب و غریب از دختر خود امضا گرفت تا بمدت 5 ماه وارد فیس بوک نشود و در عوض این کار 200 دلار دریافت کند.
پدر دختر 14 ساله با ارسال موافقتنامه روی اکانت دخترش در فیس بوک، خبر یک رسانه های بوستون شد.
در این موافقتنامه دختر 14 ساله متعهد شده تا ظرف 5 ماه آینده وارد فیس بوک نشود و پسورد خود را به پدرش بدهد تا از ورود وی به فیس بوک جلوگیری کند.
اعتیاد استفاده از فیس بوک بین نسل جدید مشهود بوده و نوجوانان بیشتر از بقیه در معرض چنین اعتیادی قرار گرفته اند.
رسانه ها نوشتند راه حل این پدر بوستونی کاملا جالب و قابل توجه است و با پرداخت 200 پوند دختر خود را ترغیب کرده اند تا از اعتیاد به فیس بوک دست بردارد.
این پول کم کم و بعداز اینکه پدر متوجه شود واقعا دخترش وارد فیس بوک نشده، پرداخت خواهد شد.
در متن قرار داد دسترسی کامل پدر خانواده به اکانت فیس بوک و غیر فعال کردن آن ذکر شده است تا دعوایی پیش نیاید.

فیس بوک , اخبار گوناگون

منبع:khabaronline.ir