اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به آزادی سربازان خوشبین هستیم


رئیس پلیس کشور گفت: اگر چه جیش العدل امروز از آزادی مرزبانان ایرانی خبر داده است اما تا حضور این افراد در خاک کشورمان نمی توانم این موضوع را تایید کنم.

خبرگزاری مهر: سردار اسماعیل احمدی مقدم روز جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر آزادی مرزبانان ایرانی اظهار داشت: در چند روز گذشته مقامات محلی، مسئولان امنیتی استان سیستان و بلوچستان ابتکاری را پیش گرفتند که به آزادی سربازان امیدوار شدیم.

وی ادامه داد: امروز هم گروهک جیش العدل خبر آزادی سربازان را اعلام کرد اما تا حضور سربازان در خاک کشورمان نمی توانم این خبر را تایید کنم، اما نسبت به آزادی آنها خوشبین هستیم.


ویدیو مرتبط :
به امید آزادی سربازان مرزبانی باز نشرش کن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست جیش‌العدل از ایران در قبال آزادی سربازان ایرانی



اخبار ,اخبار سیاسی ,جیش‌العدل

 

اخبار سیاسی - درخواست جیش‌العدل برای مبادله سربازان ایرانی

گروهک تروریستی جیش العدل پس از آنکه 5 سرباز بی‌گناه ایرانی را در مرز سیستان و بلوچستان با پاکستان ربودند روز گذشته (سه‌شنبه) اقدام به انتشار مطالبی در حساب توئیتر خود کردند.

به گزارش آنا، گروهک تروریستی جیش العدل پس از آنکه 5 سرباز بی‌گناه ایرانی را در مرز سیستان و بلوچستان با پاکستان ربودند روز گذشته (سه‌شنبه) اقدام به انتشار مطالبی در حساب توئیتر خود کردند.

براساس این گزارش گروهک تروریستی جیش العدل در متن منتشر شده مدعی شده است: اگر این سربازان برای دولت ایران مهم بودند حتما تاکنون برای آزادسازی آنها اقدام می‌کردند. در حالی که چنین نیست. باید بگوییم که خیلی از ما بدون گناهی در زندان‌های ایران افتاده‌اند. بیایید معاوضه کنیم! اگر این سربازان برای حکومت ایران مهم هستند به خواسته جیش‌العدل تن بدهید! ما قبلا اعلام کردیم که برای سربازی به بلوچستان نیایید! حالا که می آیید جوابگو باشید. شما از کشتن بلوچ‌ها به دست این سربازان بی‌خبرید.

جیش العدل در پایان مطالب خود تهدید می‌کند که سربازان سد دفاعی هستند اول سرباز را برمی‌داریم بعد راه باز می‌شود.
اخبار سیاسی - آنا