اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به‌خاطر دریافت حقوق بازنشستگی



اخبار حوادث-  به‌خاطر دریافت حقوق بازنشستگی

پسر طمعکار، جسد مادر پیرش را ماه‌ها در یخچال پنهان کرده بود.

مرد 54 ساله انگلیسی برای ماندن در خانه اجاره‌ای مادرش، جسد این پیرزن 90 ساله را مدت شش ماه در یخچال خانه نگه‌داشت تا مرگ او را از همه پنهان کند.


«فیلیپ بروف» که همراه مادر پیرش چند ماه قبل از حادثه خانه‌ای در «پورتس‌موث» انگلیس اجاره کرده بود، با نگهداری از پیرزن، هزینه بازنشستگی و اجاره منزل و درمان او را هر ماه دریافت می‌کرد و روزگار می‌گذراند اما شش ماه پیش مادر پیر «بروف» براثر کهولت سن به مرگ طبیعی جان باخت و این پسر 54 ساله که به‌خوبی می‌دانست افشای خبر مرگ مادرش باعث از دست رفتن خانه‌اش می‌شود و مواجب ماهانه دولتی نیز از دست‌اش می‌رود تصمیم گرفت با خالی کردن یخچال خانه جسد پیرزن را درون آن نگهداری کند و به هیچ کس درباره مرگ او چیزی نگوید.

 

این پنهان‌کاری تا شش ماه اول جواب داد اما با‌گذشت زمان، همسایه‌ها به رفتار این مرد میانسال ظنین شدند و درخواست کردند پلیس تحقیقاتی درباره او انجام دهد.


مأموران با ورود به ماجرا بلافاصله خانه این مرد را مورد بررسی قرار دادند و به سرعت جسد یخ‌زده پیرزن را در یخچال خانه پیدا کردند. با کشف این جسد، مرد جوان به اتهام قتل دستگیر شد اما کالبدشکافی جسد مشخص کرد پیرزن به مرگ طبیعی مرده و اتهام قتل از متهم برداشته شد. با این حال «فیلیپ بروف» به حکم قاضی به اتهام پنهان کردن جسد و سوء‌استفاده از حقوق ماهانه مادرش به 8 ماه زندان، 12 ماه حبس تعلیقی و بازپرداخت تمامی مبالغ دریافت شده در طول این مدت محکوم شد.
اخبار حوادث - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
دریافت حقوق بازنشستگی از بیمه سامان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر انقلاب: این كه رئیس یك قوه به خاطر یك سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم كند،خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این خبر تکمیل می شود

رهبر انقلاب: این كه رئیس یك قوه به خاطر یك سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم كند،خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است/ بنده فعلاً نصیحت می کنم/با حوادث قم و حرم امام مخالفم

این کارها متناسب با تعهدات، سوگندهای خورده شده نیست / دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت / اصل استیضاح (وزیر کار) در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی كه مربوط به آن وزیر نیست / حزب اللهی ها خشم خود را نگه دارند.

عصرایران - رهبر معظم انقلاب ، امروز شنبه در دیدار مردم تبریز با ایشان ، نکات مهمی را درباره وقایع اخیر مجلس بیان داشتند.اهم مسائل مطرح شده به شرح زیر است:

-این كه رئیس یك قوه به خاطر یك سند اثبات نشده دو قوه دیگر ا متهم كند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است.

- قضیه بد و نامناسبی که در مجلس پیش آمد، ملت را ناراحت کرد و بنده حقیر نیز هم خود در قبال قضیه احساس تاثر کردم و هم به خاطر ناراحتی مردم ناراحت شدم.

- همیشه از مسئولان قوا و کسانی که مسئولیت بر دوش دارند، حمایت کرده ام اما این کارها متناسب با تعهدات، سوگندهای خورده شده و متناسب با شان ملت عظیم ایران نیست.

- بنده فعلاً نصیحت میكنم.

-  اصل استیضاح (وزیر کار) در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی كه مربوط به آن وزیر نیست.

- دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.

-مردم آرامش اخلاقی و روانی میخواهند.

- چند سال قبل یادآور شدم که از این به بعد ، نقشه دشمن ، بیش از همه متمرکز بر مسائل اقتصادی است / توقع از مسوولان این است حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده ، شما هم رفاقت ها را شدت دهید.

-ما عقیده داریم سلاح هسته ای باید محو شود و نمیخواهیم سلاح هسته ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم كه سلاح هسته ای داشته باشیم،هیچ قدرتی نمیتوانست جلوی ما را بگیرد.

- تقوا، تقوا، تقوا. صبر، صبر، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه مسائل کشور و تمرکز همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور جزو توقعات ماست.

- بنده با کارهایی که در قم اتفاق افتاد و یا قبل از آن در حرم امام اتفاق افتاده بود مخالفم/ بارها به مسئولین تذکر دادم که جلوی این کارها را بگیرند.

-اگر این افراد واقعا حزب اللهی هستند این کارها را که به ضرر کشور است انجام ندهند/احساسات و خشم خود را برای جای لازم نگه دارید.

- دشمن به خیال خود فشارها را به امید سست کردن مردم افزایش داد/جواب ملت ایران در ۲۲ بهمن این بود که مردم پرشورتر از هر سال به میدان آمدند و این ضربه مانند بهمنی بر سر دشمن فرود آمد.

- بنده لازم می دانم مجددا از ملت ایران به خاطر حضور باشکوه خود در راهپیمایی سپاسگزاری کنم. اگر ۱۰۰ بار نیز این تشکر تکرار شود، زیاد نیست. در مقابل این حضور و بصیرت، باید تعظیم کرد.

-دشمن بر خلاف آنچه وانمود می کند، در برابر ملت ایران در موضع انفعال است، نه موضع فعال/ موضع انفعال، دولتمردان بی منطق آمریکایی را به تشدید رفتار و حرکات غیرمنطقی وا داشته است.

-تناقض میان عمل و حرف دولتمردان آمریکایی نشانه بی منطقی آنهاست/ توقع دارند که ملتها مقابل زورگویی و حرف غیرمنطقی شان تسلیم شوند اما ملت ایران که حرف، توانایی و اقتدار دارند، اهل تسلیم نیستند.

- آمریکا پرچم حقوق بشر را بلند کرده در حالی که بیشترین ضربه و اهانت را به حقوق انسانها در کشورهای مختلف می کند/ زندان های گوانتانامو و ابوغریب، حمله به مردم غیرنظامی افغانستان و پاکستان از این جمله است.

- این نصیحت و گله گذاری امروز نباید موجب شود که عده ای راه بیفتند و علیه افرادی ، به عنوان " ضدولایت و ضد بصیرت" شعار بدهند.