اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهوش آمدن پس از 7سال با خوردن قرص خواب!



بهوش آمدن پس از 7سال با خوردن قرص خواب!

مردی در آفریقای جنوبی که 7سال را در کما سپری کرده بود، با مصرف قرص خواب به هوش آمد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام نیوز؛ "آیاندا انکینانا" مرد اهل ژوهانسبورگ، پس از تصادف در سال 2005 و آسیب های شدید مغزی به کما رفت. اما ماجرا از آنجایی آغاز شد که همسرش چندی پیش مقاله ای را در روزنامه خواند مبنی بر اینکه برخی بیماران که مدت طولانی در کما بوده اند، با خوردن قرص خواب "استیل ناکس" بهوش آمده اند.

سپس وی آن قرص را به شوهرش داد و تنها پس از 5روز وی بهوش آمد و توانست سخن بگوید.او حتی بستگان خود، از جمله پسرش را شناخت و توانست صحبت های قبل از تصادفش را به یاد آورد.وی افزود: روزی که "آیاندا" بهوش آمد را هرگز فراموش نمی کنم، آن روز شادترین روز زندگی من بود. آیاندا اولین درخواستش دیدن پسرمان بود که من را شوکه کرد.

اگرچه این فرد مسلط به یک مکالمه صحیح و مناسب نیست، و حرف هایش بریده بریده است و همچنین می تواند با زبان اشاره صحبت کند.اما دکتر او به توانایی این قرص مبنی بر بهوش آوردن بیماران از کما، متقاعد نشده است و گفت: او تاکنون با من صحبت نکرده است و شواهدی از بهبودی در او دیده نمی شود.

این اولین مورد نیست که فردی با مصرف این قرص از کما بهوش می آید.در دسامبر گذشته نیز جوانی استرالیایی با خوردن این قرص از حالت کما بهوش آمد./جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
بهوش آمدن وسط عمل جراحی !!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوراندن قرص خواب آور به شوهرم امنیت جانی مرا تامین می كرد



 

 خوراندن قرص خواب آور به شوهرم امنیت جانی مرا تامین می كرد

 

زنی به دادگاه خانواده آمد و گفت: زمانی كه شوهرم بسیار عصبی می شد، در چایش قرص خواب آور می ریختم تا او بخوابد و من امنیت جانی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شعبه محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن در حضور قاضی شعبه ۲۳۵ این مجتمع قضایی با بیان اینكه از این وضع خسته شدم و باید از شوهرم جدا شوم، گفت: من در كنار شوهرم احساس امنیت ندارم؛ او دائماً قرص و داروی اعصاب مصرف می كند و شب ها كه از سر كار به منزل می آید بسیار عصبی است؛ به شكلی كه من مجبور می شوم در چای یا شربت او قرص خواب آور حل كنم تا احساس آرامش كنم.

وی ادامه داد: حدود یك سال و نیم است كه در زیر یك سقف با هم زندگی می كنیم؛ شغل شوهرم حسابداری است و كارش بیشتر با كامپیوتر است؛ با گذشت یك ماه از زندگی مشتركمان او بسیار خشن و عصبی شد و من طی این مدت او را بسیار تحمل كردم ولی دیگر می خواهم از او جدا شوم و تنها و آسوده زندگی كنم.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و گفت: وقتی كه فشار كاری بر رویم وارد می شود، كمی عصبانی می شوم و برای آرامش پیدا كردن دارو مصرف می كنم؛ اگر تا به حالا همسرم به من قرص خواب آور می داد حالا من شكایت دارم و دیگر نمی توانم به او اعتماد كنم و در كنارش به زندگی ادامه دهم.

وی ادامه داد: همسرم فقط به فكر خودش است و به من قرص و دارو می خوراند، تا خودش آرامش داشته باشد؛ من از او شاكی هستم و دیگر او را به همسری قبول ندارم.

زن در مقابل قاضی این شعبه بیان كرد: من فقط برای حفظ آرامش و امنیت خودم این كار را می كردم و می دانستم كه ضرری به شوهرم نمی رسد؛ در حال حاضر از او معذرت می خواهم و درخواست جدایی دارم تا تنها و مستقل از یكدیگر زندگی كنیم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، زن و مرد را به مصالحه دعوت كرد و پرونده را برای رسیدگی بیشتر به كارشناسی ارجاع داد و حكمی صادر نشد.... / خبرگزارى فارس