اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس


بهنوش بختیاری - بازیگر سینما و تلویزیون و این روزها مجری شبکه تلویزیونی نسیم - در صفحه خود در اینستاگرام، عکسی از دوران نوجوانی خود یعنی پیش از عمل جراحی بر روی بینی‌اش منتشر کرد تا مواجهه‌ای متفاوت با تصمیمش در آن روزها به نمایش بگذارد.

خبرگزاری ایسنا: بهنوش بختیاری - بازیگر سینما و تلویزیون و این روزها مجری شبکه تلویزیونی نسیم - در صفحه خود در اینستاگرام، عکسی از دوران نوجوانی خود یعنی پیش از عمل جراحی بر روی بینی‌اش منتشر کرد تا مواجهه‌ای متفاوت با تصمیمش در آن روزها به نمایش بگذارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه تنها یک بار عمل جراحی بر روی بینی‌اش انجام شده، دلیل همین یک عمل را هم «نداشتن اعتماد به نفس» عنوان کرد و ضمن ابراز پشیمانی از تصمیم خود برای آن عمل جراحی، به دیگران توصیه کرد به جای انجام عمل بر روی بینی‌شان، خدا را شکر کنند که تن سالمی دارند.

بهنوش بختیاری در زیر عکس قدیمی خود نوشت:

«روزی روزگاری در نوجوانی من اشتباه بزرگی کردم و دلیلش احساس خود کم‌بینی و نداشتن اعتماد به نفس بود. بینی نمی‌گم فوق‌العاده ولی متناسبم رو عمل کردم. هرگز فکر نمی‌کردم بازیگر بشم. الانم پشیمونم و به همه می‌گم صورتی که خدا بهتون داده زیباترین حالتشه. چهره خودتو، وجود خودتو دوست داشته باش. هر چیزی اصلش بهتره. مخصوصاً بازیگر اصلا نباید دست به صورتش بزنه، اما خدائیش دمم گرم که راحت راجع به این موضوع با مردمم که از خودم می‌دونمشون حرف می‌زنم.

مسلماً اکثریت آدما این روزا جراحی می‌کنن و هم در میان بازیگران و هم مردم عادی تعداد عمل‌های متعدد زیاده و فقط من نیستم که راجع بهم انقدر صحبت میشه. هستند کسانی که به کل منکر جراحی میشن اما من صادقانه می‌گم و حتی اجازه می‌دم تو فیلما باهام شوخی بشه و اگه این باعث طنز میشه و شادی لحظه‌ای آدما رو فراهم میاره، انقدر جنبه‌ام بالا هست که مشکلی با این شوخی ندارم.

«بهنوش بختیاری» از عمل بینی پشیمان شد!

بهنوش بختیاری قبل از عمل جراحی

ولی من فقط و فقط یک بار عمل کردم. آخه شنیدم که میگن همه جاش عملیه. نه عزیزانم، اینطور نیست. خدا رو شکر که اگه خیلی چیزا رو ندارم، صداقت و شجاعت دارم و راجع به اشتباهم حرف می‌زنم. جالب اونایی هستن که ادعا می‌کنن با پنج عمل زیبایی خدادادی زیبان. من اگه یک درصد فکر می‌کردم بازیگر میشم اینکارو نمی‌کردم.

اما نصیحتم اینه که اگه واقعا ناراحتید از چهرتون فقط برید جلوی آینه خدا رو شکر کنید که تن سالمی دارید و خدا شاهد است که من تابحال هیچ صورت زشتی در این دنیا ندیدم. باطن نازیبا باعث خجالته نه صورت. هر کی دلش زیباست، چشماش قشنگه. اگه دروغ نگی و قضاوت نکنی و غیبت نکنی و تهمت نزنی جذاب‌ترین لب و بینی دنیا رو داری. انرژی صورت فقط از درونه و اگر احساس زشتی کردی بدون یه چیزی اون اعماق وجودت غلطه و مواظب گناهامون باشیم که قربونش برم خداوند تمام افکارت رو میاره توی صورتت. آیا تا حالا شده کسی بهت حسادت کنه و اینو توی صورتش نبینی؟؟ همه باهوشن و همه همه چیزو میفهمن. تنها چاره اینه که صادق و خوش‌فکر و خوش‌قلب باشی و به فکر افراد احترام بگذاری تا صورتتم پر از انرژی مثبت بشه.

یه عکس قبل عمل هم گذاشتم که ببینید... راست و حسینی... یا علی»


ویدیو مرتبط :
عمل زیبای بهنوش بختیاری به دختر یتیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهرام حقیقت‌‌دوست و بهنوش بختیاری در یک سریال + عکس



شهرام حقیقت‌‌دوست, بهنوش بختیاری, مهراوه شریفی نیا

 

شهرام حقیقت‌‌دوست و بهنوش بختیاری در یک سریال + عکس

تلویزیون - سایت روزنامه ایران نوشت:

مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داود هاشمی اول اردیبهشت ماه امسال در تهران کلید خورد و تاکنون حدود 70 درصد آن تصویربرداری شده است.

 

گروه تولید این روز‌ها در منزلی حوالی منطقه اقدسیه تهران ضبط تصاویر را پی می‌گیرند. این خانه در داستان، محل سکونت شهرام حقیقت دوست، مردی به نام مرتضی و همسرش لیلا با بازی مهراوه شریفی‌نیا معرفی می‌شود. سیروس همتی (مجتبی) دیگر بازیگری است که این روز‌ها جلوی دوربین «خداحافظ بچه» است.

 

حدیث میرامینی در نقش رعنا (خواهر لیلا)، پوراندخت مهیمن در نقش مادر لیلا از جمله بازیگرانی هستند که به تازگی به فهرست بازیگران این سریال اضافه شده است.

داستان «خداحافظ بچه» درباره خانواده‌ای است که علاقه‌مند به داشتن بچه هستند اما طی آزمایشات اولیه متوجه می‌شوند مشکل ناباروری وجود دارد و به همین دلیل برای آوردن بچه به شیرخوارگاه مراجعه می‌کنند و...


شهرام حقیقت‌‌دوست, بهنوش بختیاری, مهراوه شریفی نیا

 

شهرام حقیقت دوست،مهراوه شریفی نیا،بهنوش بختیاری ومهدی صبایی در نمایی از سریال «خداحافظ بچه»

 

آتیلا پسیانی (خسرو) و بهاره رهنما (نازنین) نقش یک زوج را در این سریال بازی می‌کنند. همچنین بهنوش بختیاری (گیتی)، مهدی صبایی (احمد)، شهین تسلیمی (مادر مرتضی)، ایمان صفا، مائده طهماسبی و ناصر گیتی‌جاه از دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه سه سیما تولید می‌شود، از گزینه‌های پخش در ماه رمضان امسال است و فیلمنامه آن توسط سجاد ابوالحسنی در 26 قسمت نوشته شده است.

 

علیرضا افخمی که سال گذشته سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» را در ایام ماه رمضان از او شاهد بودیم در «خداحافظ بچه» به عنوان مشاور پروژه با هاشمی همکاری دارد.

این مجموعه نخستین تجربه سریال سازی منوچهر هادی است که سال گذشته «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را در جشنواره فیلم فجر داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (یکتا ناصر) را از آن خود کرد..../روزنامه ایران