اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهشتی مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی شد


رئیس سازمان میراث فرهنگی طی احکامی سید محمد بهشتی را به سمت مشاور ارشد رئیس سازمان در میراث فرهنگی، مهدی حجت را به سمت قائم مقام و معاون میراث فرهنگی و جلیل گلشن را به عنوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی منصوب شد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان میراث فرهنگی طی احکامی سید محمد بهشتی را به سمت مشاور ارشد رئیس سازمان در میراث فرهنگی، مهدی حجت را به سمت قائم مقام و معاون میراث فرهنگی و جلیل گلشن را به عنوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی منصوب شد.

سالومه پوریامین مدیر روابط عمومی این سازمان گفت: طی حکمی که امروز ( یکشنبه) محمد علی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صادر کرده است، سید محمد بهشتی که پیش از این رئیس سازمان میراث فرهنگی نیز بود، به عنوان مشاور انتخاب شد.

وی افزود: همچنین طی احکامی جداگانه، جلیل گلشن که مدیر سابق موزه ملی ایران بوده است، به عنوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و مهدی حجت نیز به عنوان قائم مقام و معاون میراث فرهنگی انتخاب شدند.

پیش از این، ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی را پریسا محمدی، معاونت میراث فرهنگی را آتوسا مومنی برعهده داشتند.


ویدیو مرتبط :
دیدار ریاست آموزش و پرورش ناحیه 7 و آقای لشگری رئیس سازمان میراث فرهنگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سازمان میراث فرهنگی استعفا می دهد



اخبار,سازمان میراث فرهنگی,استعفا محمد علی نجفی


اخبار سیاسی - رئیس سازمان میراث فرهنگی استعفا می دهد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری متن نامه استعفایش را امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت مطرح می کند.

به گزارش مهر، در حالی که تنها 5 ماه ا ز حضور محمدعلی نجفی در سازمان میراث فرهنگی می گذرد، خبرها حاکی از آن است که او به دلیل بیماری قلبی قصد استعفا از سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را دارد.

پیش از این نیز در میان کارکنان سازمان میراث فرهنگی شایعه رفتن نجفی از سازمان شنیده شده بود اما روابط عمومی این سازمان اعلام کرد که رفتن نجفی را تکذیب می کند با این حال امروز چهارشنبه نه تنها این شایعه قوت گرفته بلکه قرار است محمدعلی نجفی نامه استعفای خود را به هیئت دولت بدهد.

همچنین شنیده می شود مسعود سلطانی فر عضو شورای شهر تهران قرار است به صورت موقت جایگزین نجفی شود. گزینه احتمالی دیگر سیدرضا صالحی امیری است.

اخیار سیاسی - مهر