اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهروز افخمی سریال تاریخی می‌سازد


بهروز افخمی از ساخت سریال «سیاحت شرق» آقا نجفی قوچانی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: این کارگردان سینما و تلویزیون از ساخت این سریال در صورت به توافق رسیدن با صداوسیما خبر داد. وی افزود: هم‌اکنون در مرحله نوشتن فیلم‌نامه این سریال بلند تلویزیونی هستیم که در صورت رسیدن به توافق نهایی ساخت آن را آغاز خواهیم کرد.

افخمی خاطرنشان کرد: این سریال ۵۰ قسمت خواهد داشت و بر اساس کتاب «سیاحت شرق» آقانجفی قوچانی ساخته خواهد شد. «سیاحت شرق» شامل زندگی‌نامه مرحوم آقانجفی قوچانی، از علماء صاحب‌نام خراسان است که کتاب مشهور «سیاحت غرب» را نیز درخصوص زندگی پس از مرگ به رشته تحریر درآورده است.

این کارگردان درخصوص فیلم‌ سینمایی جدیدش نیز اظهار کرد: این فیلم هم در مرحله نگارش فیلم‌نامه‌ است و ما تلاش داریم که تا قبل از پایان تابستان فیلم‌برداری را آغاز کنیم. وی درخصوص نام این اثر و موضوع آن اظهار کرد: هنوز نام مشخصی برای آن در نظر نگرفته‌ایم و ترجیح می‌دهم که فعلاً در مورد موضوع آن نیز صحبت نکنم.


ویدیو مرتبط :
جیوه گی با حضور بهروز افخمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیومرث پوراحمد سریال تاریخی می‌سازد



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,کیومرث پوراحمد

تهیه‌کننده «مختارنامه» از همکاری با کیومرث پوراحمد برای ساخت یک سریال تاریخی در سال آینده خبر داد.

 به گزارش سینماخبر،محمود فلاح اعلام کرد: متن یک سریال تاریخی با عنوان «آب» توسط خانم گوران و چندین نویسنده دیگر در حال نگارش است و فکر می‌کنم سال آینده بتوانیم تولید این کار را آغاز کنیم. این مجموعه تاریخی قرار است به کارگردانی آقای کیومرث پوراحمد ساخته شود اما هنوز شبکه‌ای که قرار است آن‌را پخش کند مشخص نیست. سریال «آب» درباره تاریخچه آب از زمان قاجار تا حال حاضر است و امیدوارم کار جذابی از آب دربیاید.

وی اظهار کرد: آقای پوراحمد این روزها به شدت در حال تلاش است که بتواند در سال جدید سریال «آب» را کلید بزند تا به‌زودی آماده پخش شود.

فلاح در پایان از تهیه‌کنندگی یک سریال خانوادگی برای شبکه دو سیما خبر داد.

او گفت: یک سریال دیگر برای شبکه دو سیما دارم که آن هم در مرحله نگارش است. این مجموعه که هنوز نامی برایش انتخاب نشده در 30 الی 35 قسمت توسط مهرداد غفارزاده در حال نگارش است که توسط خودش کارگردانی خواهد شد. این مجموعه قصه خانوادگی دارد و درباره‌ی بچه‌های کانون و روایت زندگی آن‌هاست و به نوعی مسیر اصلاح شدن این بچه‌ها را نشان می‌دهد. امیدوارم این مجموعه هم در سال جدید کلید بخورد.

اخبار فرهنگی - ایسنا