اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهره‌برداری از پل مکانیزه میدان هفت‌تیر


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از بهره برداری رسمی پل مکانیزه عابرپیاده میدان هفت‌تیر با حضور معاون شهردار تهران و رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در روز شنبه خبرداد.

ایسنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از بهره برداری رسمی پل مکانیزه عابرپیاده میدان هفت‌تیر با حضور معاون شهردار تهران و رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در روز شنبه خبرداد.

محمدباقر اسدی افزود: طرح ساماندهی ترافیکی میدان هفت تیر در سه فاز، اصلاح هندسی تقاطع میدان هفت‌تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، ساماندهی حمل و نقل عمومی به ویژه ایستگاه های تاکسی و اتوبوس در قالب ایجاد پایانه تاکسی در ضلع جنوبی میدان و مکانیزه کردن پل عابر پیاده اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه با بهره برداری از پل مکانیزه عابرپیاده میدان هفت تیر عبور و مرور شهروندان از سطح خیابان محدود می شود، ادامه داد: مکانیزه شدن پل عابر پیاده میدان هفت‌تیر باعث خواهد شد تا هم سطح ایمنی شهروندان در این محدوده افزایش یابد و هم باعث روانی ترافیک در این محدوده خواهد شد.

معاون شهردار منطقه بیان کرد: یکی دیگر از مزیت های پل مکانیزه میدان هفت‌تیر، باز شدن فضایی برای تکمیل پایانه تاکسیرانی در ضلع جنوبی این میدان است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در هنگام اجرای این طرح با کمترین اعتراض از سوی شهروندان و کسبه محل روبرو بودیم، یادآور شد: مطالعات کارشناسی نشان می دهد که با اصلاح هندسی و ترافیکی که در میدان هفت تیر انجام شده، 20 درصد بار ترافیکی این محدوده کاهش داشته است.


ویدیو مرتبط :
تیر اندازی در میدان تیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاونت امنیتی تهران: كشته‌شدن یك نفر در میدان 7 تیر كذب محض است



 

 

 

معاونت امنیتی تهران: كشته‌شدن یك نفر در میدان 7 تیر كذب محض است

 

معاونت امنیتی تهران: كشته‌شدن یك نفر در میدان 7 تیر كذب محض است/ اصلاً درگیری‌ در پایتخت وجود نداشت

وی افزود: امروز در سطح شهر تهران هیچ‌ درگیری‌ای اتفاق نیفتاده است اما رسانه‌های بیگانه برای جو سازی علیه نظام اسلامی و جبران ناكامی‌های امروز فتنه‌گران، خبر دروغینی با محتوای كشته شدن یك نفر در یكی از میادین اصلی تهران منتشر كرده‌اند.

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران یكی از پروژه‌های جریان ضد انقلاب در روز جاری را "كشته‌سازی " خواند و تاكید كرد: خبر كشته شدن یك شهروند در تهران از اساس كذب است چرا كه اصلاً درگیری‌ در پایتخت وجود نداشته است.

صفرعلی براتلو سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به تكاپوی فتنه‌گران برای ایجاد آشوب و اغتشاش در سطح شهر تهران گفت: امروز با وجود همه تلاش‌های منافقان، ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و رسانه‌های صهیونیستی هیچ درگیری‌ یا تجمعی در سطح شهر تهران رخ نداده است.

وی یكی از پروژه‌های جریان ضد انقلاب در روز جاری را "كشته‌سازی " عنوان كرد و افزود: امروز در سطح شهر تهران هیچ‌ درگیری‌ای اتفاق نیفتاده است اما رسانه‌های بیگانه برای جو سازی علیه نظام اسلامی و جبران ناكامی‌های امروز فتنه‌گران، خبر دروغینی با محتوای كشته شدن یك نفر در یكی از میادین اصلی تهران منتشر كرده‌اند.

سرپرست معاونت امنیتی-انتظامی استانداری تهران تصریح كرد: خبر كشته شدن یك شهروند در تهران از اساس كذب است چرا كه اصلا درگیری‌‌ در پایتخت وجود نداشته است.

براتلو در پایان اظهار داشت: اینگونه اخبار تنها به منظور جوسازی در رسانه‌ها فتنه‌گر و ضد انقلاب منتشر می‌شود....../تحلیل:عصرایران