اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهرام رادان و میترا حجار در آتش بس جدید


در حالی که پیش از این احتمال این داده شده بود که با انتشار یک بمب خبری که در میانه بهمن منتشر می شود حضور مجدد محمدرضا گلزار و مهناز افشار در قسمت دوم «آتش بس» اعلام می شود اما در آخرین روز از دی ماه اعلام شد که این دو بازیگر نقشهای اصلی این فیلم را بازی نخواهند کرد!

بانی فیلم: در حالی که پیش از این احتمال این داده شده بود که با انتشار یک بمب خبری که در میانه بهمن منتشر می شود حضور مجدد محمدرضا گلزار و مهناز افشار در قسمت دوم «آتش بس» اعلام می شود اما در آخرین روز از دی ماه اعلام شد که این دو بازیگر نقشهای اصلی این فیلم را بازی نخواهند کرد!

گویا گلزار با محمد نیک بین تهیه کننده فیلم بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده و همین مساله باعث شده حضور افشار هم لغو شود. به جای این دو نفر بهرام رادان و میترا حجار نقشهای اصلی فیلم را ایفا خواهند کرد.

داستان «آتش بس2» باز هم درباره زوجی است که مشکلات فیمابین آنها مسیری را پیش رویشان قرار می دهد که به یک روانپزشک مراجعه کنند. محمود کلاری فیلمبرداری کار را انجام خواهد داد و اسحاق خانزادی صدابرداری کار را انجام می دهد. محمدصادق آذین هم مدیر تولید این کار بوده و کار از میانه های بهمن ماه در تهران کلید می خورد.

بهرام رادان و میترا حجار برای اولین بار است که در یک فیلم در برابر هم قرار می گیرند و جالب اینکه هر دوی اینها در سالهای اخیر از جایگاه استثنایی که در دهه قبل داشتند دور شده اند. رادان بعد از «سنتوری» هیچ گاه نتوانست یک نقش یک خوب پیدا کند و میترا حجار هم که زمانی تا همکاری با بهرام بیضایی هم پیش رفته بود در سالهای اخیر چنان که باید نقش درخوری پیدا نکرده است.


ویدیو مرتبط :
بهرام رادان و میترا حجار در پشت صحنه آتش بس 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: «آتش‌ بس» میترا حجار و بهرام رادان!



اخبار فرهنگی - عکس: «آتش‌ بس» میترا حجار و بهرام رادان!

فیلم سینمایی «آتش‌بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی هم‌چنان در مرحله‌ی تدوین قرار دارد.

محمد نیک‌بین - ‌تهیه‌کننده‌ی این فیلم - اظهار کرد: فیلمبرداری «آتش ‌بس 2» در نیمه‌ی اسفندماه به پایان رسید و اکنون توسط «مستانه مهاجر» تدوین می‌شود.

او با اشاره به این‌که آهنگساز این فیلم هنوز مشخص نشده است، درباره‌ی زمان اکران «آتش‌بس 2» گفت: پس از تعطیلات نوروز باید برنامه‌ی اکران را بررسی کنیم تا درباره‌ی زمان نمایش این فیلم تصیم‌گیری شود.

«آتش‌بس 2» با بازی بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان از 16 بهمن 1392 در لوکیشنی در فرمانیه تهران آغاز شد.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آتش‌ بس 2

 اخبار فرهنگی - ایسنا