اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهداد سلیمی مورد تقدیر قرار گرفت


فدراسیون پزشکی - ورزشی در آغاز نهمین همایش سراسری پزشکی- ورزشی از بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان به خاطر پیشینه خوبی که در زمینه دوپینگ دارد، تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر: فدراسیون پزشکی - ورزشی در آغاز نهمین همایش سراسری پزشکی- ورزشی از بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان به خاطر پیشینه خوبی که در زمینه دوپینگ دارد، تقدیر کرد.

نهمین همایش سراسری پزشکی ورزشی همراه با پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی - ورزشی صبح امروز پنجشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی در تهران و در محل هتل المپیک آغاز شد.

یکی از چهره‌های آشنای شرکت کننده در این همایش بهداد سلیمی، قهرمان وزنه برداری ایران و جهان بود. این قهرمان المپیک 2012 لندن از جمله ورزشکارانی است که پیشینه خوبی در زمینه دوپینگ دارد.

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ طی 6 سال گذشته و در میادین مختلف 28 بار اقدام به نمونه‌‌گیری از سلیمی کرده است اما هیچگاه نتیجه تست‌های دوپینگ به عمل آمده از وی، مثبت اعلام نشده است. به همین دلیل امروز و در آغاز همایش سراسری پزشکی - ورزشی، از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی از این ملی‌پوش وزنه‌برداری تقدیر شد.


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی بدون سانسور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی حماسه ای دیگر آفریدند/ ایران پس از ۹ سال قهرمان آسیا شد



بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی حماسه ای دیگر آفریدند/ ایران پس از ۹ سال قهرمان آسیا شد

 ,تیم ملی وزنه برداری,بهداد سلیمی ,سجاد انوشیروانی,اخبار,اخبار ورزشی

 

 تیم ملی وزنه برداری کشورمان قهرمان آسیا شد.

بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی، دو دلاور مرد دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران، حماسه ای دیگر آفریدند و با کسب مدال های طلا و نقره دسته 105+ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، اسباب قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در کره جنوبی را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در شرایطی که رقابت نزدیک و میلیمتری تیم ملی وزنه برداری ایران و کره جنوبی برای قهرمان شدن در آسیا، به آخرین حرکت دوضرب وزنه بردار کره ای رسیده بود، سانگ گان جون وزنه 250 کیلویی را انداخت تا تیم ملی وزنه برداری کشورمان تنها با یک امتیاز برتری نسبت به کره جنوبی و با امتیاز 501، پس از 9 سال قهرمان آسیا شود./خبرآنلاین


نتایج دسته فوق سنگین

1- بهداد سلیمی (206+ 245) در مجموع 451

2- جئون سانگ گوئن (200+ 237) در مجموع 437

3- سجاد انوشیروانی (193+ 238) در مجموع 431