اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهترین نرم افزارهای آیفون در 2015


۱۰ نرم افزار برتر گوشی های هوشمند آیفون در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شدند.

خبرگزاری مهر: ۱۰ نرم افزار برتر گوشی های هوشمند آیفون در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شدند.

لیست بهترین نرم افزارهای آیفون در 2015

بهترین نرم افزاهای گوشی آیفون در سال ۲۰۱۵ میلادی  به شرح زیر معرفی شده اند:

Outlook: از این نرم افزار برای مدیریت اطلاعات شخصی استفاده می شود.

Snapshot: یکی از جالب ترین و بهترین نرم افزارهای اشتراک گذاری عکس است.

Google photos: با این نرم افزار می توانید عکس‌ها و ویدیوهای دستگاهتان را در بایگانی   Google Photos خودتان ذخیره کنید. این مورد می‌تواند شامل عکس‌هایی باشد که با دوربین دستگاهتان می‌گیرید و عکس‌هایی که در تلفن شما ذخیره می‌شوند.

Periscope: یک برنامه کاربردی است که به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای جهان را به صورت زنده مشاهده کنید.

Pocket: بهترین راه ذخیره‌سازی و نمایش مقالات، ویدئوها و... است و هرگاه چیزی بر روی وب پیدا کردید و خواستید که بعدها آن را ببینید و مطالعه  کنید می توان از این نرم افزار بهره برد.

Enlight: این نرم افزار قدرتمند تمام کارهای ادیت تصاویر را اعم از ویرایش عکس (بریدن،کپی،…) و یا فیلتر گذاشتن  را انجام می دهد.

Dark sky: نرم افزاری است که احتمال بارش باران یا برف را پیش بینی می کند.

Workflow: این نرم افزار که به نوعی مرکز مدیریت گوشی همراه شناخته می شود، از بیش از ۵۰ قابلیت برخوردار است.

Overcast: این نرم افزار هوشمند برای مدیریت پادکست ها است و این امکان را فراهم می کند که دانلود پادکست ها و پخش آنها بدون نیاز به اینترنت انجام گیرد.


ویدیو مرتبط :
آموزش نصب نرم افزارهای شرکت ادوبی سری cc 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون


با عبور تعداد نرم‌افزارهای App Store از مرز 375000 عدد ، گستره ای غیرقابل تصور از انواع نرم‌افزارهای کاربردی، سیستمی ‌و سرگرم کننده در دسترس کاربران ابزارهای دیجیتال اپل که از iOS استفاده می‌کنند، قرار گرفته است.

با عبور تعداد نرم‌افزارهای App Store از مرز 375000 عدد ، گستره ای غیرقابل تصور از انواع نرم‌افزارهای کاربردی، سیستمی ‌و سرگرم کننده در دسترس کاربران ابزارهای دیجیتال اپل که از iOS استفاده می‌کنند، قرار گرفته است. انتخاب تنها چند نرم‌افزار از میان این همه کار بسیار دشواری است و علاوه بر قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری به سلیقه و انتظاری که شما از آن‌ها دارید نیز وابسته است. با اینحال سعی کردیم 5 نرم‌افزار و بازی که جزو محبوب ترین‌های این پلت فرم هستند را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

Shazam Red :کشف ناشناخته‌ها