اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهترین فیلم‌های سال 2013


کوئنتین تارانتینو نویسنده و کارگردان آمریکایی در وبسایت رسمی‌اش 10 فیلم برتر سال 2013 را از نگاه خود معرفی کرده است.

خبرگزاری مهر: کوئنتین تارانتینو نویسنده و کارگردان آمریکایی در وبسایت رسمی‌اش 10 فیلم برتر سال 2013 را از نگاه خود معرفی کرده است.

 کوئنتین تارانتینو نویسنده، کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده 50 ساله آمریکایی و خالق فیلم‌هایی همچون "بیل را بکش" و "داستان‌های عامه‌پسند" در وبسایت شخصی خود 10 فیلم مورد علاقه خود در سال 2013 را معرفی کرده است.

در این فهرست نام فیلم "جاذبه" که همین هفته اکران آن آغاز و با استقبال تماشاچیان مواجه شده و فیلم سینمایی "پیش از نیمه شب" قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های "پیش از غروب" و "پیش از طلوع" نیز به چشم می‌خورد.

در فهرست فیلم‌های مورد علاقه تارانتینو آثاری چون

"خوشی بعد از ظهر" به کارگردانی جیل سولووی

"پیش از نیمه شب" به کارگردانی ریچارد لینکلیتر

"یاسمن آبی" به کارگردانی وودی آلن

 "احضار روح" به کارگردانی جیمز وان

"فرانسیس ها" به کارگردانی نوا بامباخ

"جاذبه" به کارگردانی آلفونسو کوارون

"تکاور تنها" به کارگردانی گور وربینسکی

"این پایان است" به کارگردانی مشترک ست روگن و ایوان گولدبرگ

آخرین اثر سینمایی کوئنتین تارانتینو با نام "جانگوی آزاد شده" با بازی جیمی فاکس، لئوناردو دی کاپریو و ساموئل ال جکسن در سال 2012 اکران شد.


ویدیو مرتبط :
حرکات و گل های تادئو جونیور در سال 2013 (فیلم سوم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 فیلم برتر ابرقهرمانی سال 2013



امسال دنیای ابرقهرمانی سینمای آمریكا بسیار پربار خواهد بود یا لااقل این چیزی است كه هالیوود می‌خواهد ما آن را باور كنیم.

پس دوستداران كمیك استریپ و ابرقهرمان‌ها با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به برترین عناوین ابرقهرمانی سال 2013 بیندازیم.

از آن رو كه لزوما هیچ كدام از عناوین زیر را نمی‌توان بهتر از باقی عناوین دانست و مطمئنا هر كدام هواداران سینه‌چاك خود را دارند كه چشم‌انتظار اكران فیلم‌شان هستند، تصمیم بر این گرفتم كه این لیست را به‌ترتیب از كم‌طرفدارترین، به پرطرفدارترین عنوان تهیه كنم. البته برای این كه جانب عدالت را رعایت كرده باشم.

هالیوود,فیلم های ابرقهرمانی

آدام استرنج (2013-2014)
در ابتدای این لیست آدام استرنج قرار دارد. برای آن دسته از شما كه نمی‌دانید آقای استرنج كیست، بگویم كه او یكی از ابرقهرمان‌های دنیای DC است (همان‌هایی كه سوپرمن، گرین لنترن و بت‌من را خلق كرده‌اند)، كه تحت تاثیر اشعه زتا، به سیاره‌ای بیگانه به نام «ران» منتقل شده است، جایی‌كه عاشق شاهزاده آنجا شده و سیاره را در برابر خطرات مهاجمان محافظت می‌كند. البته او هر چهار سال یك بار به زمین بازگردانده می‌شود و باز 4 سال بعد به سیاره «ران» باز می‌گردد. این فیلم به تهیه‌كنندگی لئوناردو دی‌كاپریو در دست ساخت است و انتظار می‌رود كه اواخر 2013 یا اوایل 2014 اكران شود.

هالیوود,فیلم های ابرقهرمانی

مرد آهنی 3 (3 می 2013)
صرف‌نظر از اینكه این فیلم از لحاظ كارگردانی، موضوع و بازیگری آن تا چه حد عالی یا افتضاح باشد، مطمئنا در جدول فروش بسیار خوب خوب كار خواهد كرد.

اما تاكنون، به‌نظر می‌رسد كه فیلم بسیار خوب طراحی شده و در آن تونی استارك كه گفته شده است حضور متفاوتی در این فیلم خواهد داشت، خود را برای مقابله با «ماندارین»، تروریست بسیار باهوشی آماده می‌كند كه شركت و خانه ابرقهرمان ما را نابود كرده است(برای هزارمین بار، نمی‌دانم حق بیمه تونی تا چه‌حد را پشتیبانی می‌كند!) خوشبختانه او هنوز لباس آیرون‌من خود را توانسته حفظ كند. او در آسگارد به دنیا نیامده، اشعه گاما باعث تغییراتی در او نشده و در خونش سرم سربازقهرمانی ندارد. قدرت او مغزش است. لذت‌بخش خواهد بود كه او را در گوشه‌ای گیر افتاده ببینیم و شاهد باشیم كه چطور از مخمصه خارج خواهد شد.

هالیوود,فیلم های ابرقهرمانی

تور: دنیای تاریك (8 نوامبر 2013)
تور برگشته است! و این بار می‌خواهد با كمك آن پتك عظیمش به حساب چند تا از الف‌های تیره برسد. شخصیت منفی این بار «ملكیث» است. داستان درست در ادامه اتفاقاتی است كه در «انتقام‌گیران» شاهد آن بودیم. یك نژاد باستانی به رهبری ملكیث كین‌خواه قصد دارد كه دنیا را به تاریكی بازگرداند. دشمنی كه اودین و آسگارد توان مقابله با آن را ندارند و تور باید سفری مخاطره‌آمیز را آغاز كند كه او را با جین فاستر همراه می‌كند.

هالیوود,فیلم های ابرقهرمانی

وولورین (26 جولای 2013)
پس از فاجعه‌ای كه «خاستگاه مردان ایكس:وولورین» نام داشت، امید بسیار داریم كه این فیلم مانند فیلم‌نامه فوق‌العاده‌ای كه دارد خوب از آب در بیاید. داستان وولورین در ادامه اتفاقاتی است كه در مردان ایكس 3 روی داده و روایتگر داستان قلدرترین جهش‌یافته این دنیای كمیك، یعنی وولورین است كه در ژاپن امروزی به سفر می‌پردازد. در دنیایی ناشناخته با بزرگ‌ترین دشمن تمام ادوارش مواجه می‌شود، نبردی تا پای جان با او خواهد داشت كه وولورین را برای همیشه تغییر خواهد داد.او برای اولین بار در زندگی‌اش آسیب‌پذیر خواهد شد و محدودیت‌های جسمی و احساسی بر او فشار وارد خواهند كرد.او نه‌تنها به‌خاطر مبارزه با یك سامورایی، بلكه به‌خاطر نبرد درونی‌ای كه با خود دارد در انتها به نحوی از مبارزه بیرون می‌آید كه تا به حال او را اینچنین ندیده‌ایم.

هالیوود,فیلم های ابرقهرمانی

و آن فیلمی كه بیش از همه چشم انتظار آن هستیم...
مرد پولادین (24ژوئن 2013)
این فیلم تلفیقی است از استعداد مثال‌زدنی زاك اسنایدر در مقام كارگردان(ساكر پانچ،واچ‌من) و تخیل فوق‌العاده دیوید گویر نویسنده آن (بتمن آغاز می‌كند، شوالیه تاریكی، شوالیه تاریكی برمی‌خیزد) تا نسخه‌ای كاملا به‌روز و پیشرفته از قدرتمندترین و محبوب‌ترین ابرقهرمان جهان، سوپرمن ارائه دهد... دیوید گویر، نویسنده فیلم‌نامه می‌گوید كه این فیلم نیز مانند بت‌من‌های نولان واقع‌گرایانه خواهد بود.

البته به‌نظر نمی‌رسد كه مرد پولادین مانند بتمن‌های نولان تلخ و تیره باشد مگر اینكه استودیوی برادران وارنر ریسك از دست دادن بینندگان همیشگی سوپرمن را به جان بخرد و سوپرمنی كاملا جدید ارائه دهد. اما آنچه كه می‌تواند بینندگان را امیدوار كند این است كه سوپرمن در فضای امروزی و شرایط كاملا به‌روز ساخته خواهد شد. البته مقایسه بین بت‌من و سوپرمن، دو ركن اصلی دنیاهای دی‌سی طی دهه‌های اخیر چیز جدیدی نیست.

مخصوصا كه این پروژه درست بعد از اتمام سه‌گانه‌ای كلید خورد كه نولان از بت‌من درست كرد. دیوید گویر می‌گوید: ما به این فكر می‌كنیم كه چه‌می‌شد اگر واقعا چنین داستانی اتفاق می‌افتاد. مردم چطور به آن واكنش نشان می‌دادند؟ تاثیر سوپرمن در دنیای واقعی چه می‌توانست باشد؟ آنچه من دوست دارم انجام دهم روایت داستان‌هایی است كه ممكن است دیگر حتی در ژانر كارتون یا كمیك قرار نگیرند.
منبع:bartarinha.ir