اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهترین شغل جهان در سال 2012


موسسه ای به نام Adicio هر سال در وب سایت CareerCast.com شغل های مختلف جهان را بررسی و لیستی از بهترین شغل های جهان را منتشر می کند.

نارنجی: شغل فعلی شما چیست؟ یا اینکه در آینده دوست دارید چه کاره شوید؟ می دانید کارهای مختلفی شرایط خاص خودشان را دارند و همگی با هم مساوی نیستند. موسسه ای به نام Adicio هر سال در وب سایت CareerCast.com شغل های مختلف جهان را بررسی و لیستی از بهترین شغل های جهان را منتشر می کند.



در سال ۲۰۱۲ شغل مهندس نرم افزار بهترین شغل جهان معرفی شده. کاری که طرفداران زیادی دارد و این آمار نیز نشان از اقبال گسترده به سوی آن دارد. در تصویر بالا براندون هیلکرت را می بینید. او یک مهندس نرم افزار ۳۱ ساله است که ممکن است گاهی در خانه در حالی که روی مبل اش لم داده، مشغول کار باشد. گاهی او را در یک کافی شاپ می بینید که سرگرم کار است. بعضی وقت ها نیز در دفتر کارش روی یک استارت آپ کار می کند.



این انعطاف پذیری سبب می شود که او عاشق شغل اش باشد و البته همین یکی از دلایل اصلی انتخاب این شغل به عنوان بهترین در سال ۲۰۱۲ شده است. این موسسه در بررسی اش ۲۰۰ کار را از بهترین تا بدترین رتبه بندی کرده است. در این رتبه بندی هر شغل از نظر پنج شرط مختلف شامل احتیاج های فیزیکی، شرایط کاری، درآمد، استرس و آینده کاری بررسی شده است. آنها می گویند پیشرفت فناوری سبب شده بازار تقاضای بزرگی برای افرادی که مهارت های IT دارند به وجود بیاید. انفجار اطلاعات و گسترش اینترنت باعث شده شرکت ها و دولت ها هر روز نیاز بیشتری به مهندس های نرم افزار داشته باشند و همین سبب رشد فوق العاده این شغل شده است.


ویدیو مرتبط :
پایان جهان در سال 2012 ؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن آغاز سال 2012 در جهان به روایت تصاویر


جشن ها و آتش بازی ملل مختلف در لحظه سال نو تصاویر شگفت انگیزی را رقم زد که مشاهده آن خالی از لطف نیست.