اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال 94


بهنوش بختیاری موفق شد جایزه‌ی بهترین بازیگر زن تلویزیون را از مخاطبان این رسانه دریافت کند.

خبرآنلاین: بهنوش بختیاری موفق شد جایزه‌ی بهترین بازیگر زن تلویزیون را از مخاطبان این رسانه دریافت کند.

 مهراوه شریفی‌نیا در نظر سنجی برنامه‌ی سه ستاره دوم شد و مرجانه گلچین هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

بختیاری با حضور در استودیو برنامه، تندیس بهترین بازیگر زن تلویزیون را گرفت و گفت که این جایزه برای او خیلی ارزشمند است؛ چون آن را از مردم گرفته است.

مهرآوه شریفی‌نیا و مرجانه گلچین هم که به دلیل مسافرت در برنامه حاضر نشده بودند،‌ پس از دریافت این جایزه در ویدپو‌های کوتاهی که به صورت ضبط شده روی آنتن رفت، از مردم تشکر کردند و از اهمیت این جایزه حرف زدند.


ویدیو مرتبط :
ماجرای شوخی غیراخلاقی با بازیگر زن تلویزیون در هواپیما!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک بازیگر زن سینما و تلویزیون روی تخت بیمارستان + عکس



تلویزیون - ایسنا نوشت:نادیا دلدار گلچین، بازیگر تلویزیون و سینما که به دلیل مشکلات ریوی در بخش آی سی یو بیمارستان «مهراد» بستری است با ابراز گله از همکاران هنرمندش اظهار کرد: «هیچ‌کس سراغی از من نگرفته و حتی زنگی به من نزدند. البته خودم هم مانند آن‌ها هستم و وقتی کسی گرفتار است سراغی نمی‌گیریم، اما وضعیت من خیلی حاد است.»

 

بازیگر زن سینما و تلویزیون روی تخت بیمارستان


 

وی افزود: «از سال 80 بیماری‌ام آغاز شد و به نارسایی کلیه مبتلا شدم و وقتی دیدم نمی‌توانم تحمل کنم، در سال 82 اقدام به پیوند کلیه کردم. اما بعد از آن ظاهرا این پیوند به من نساخت و یک روز،‌ روز خوش ندیدم و طی این مدت مدام درگیر بیمارستان هستم و اتفاقات عجیبی برایم افتاده است و هرچند وقت یک بار بستری شده‌ام.»

 

این بازیگر ادامه داد: «بعد از دوبار جراحی سخت در ستون فقرات، گرفتاری بیماری‌های دیگری شده‌ام که من را در بیمارستان انداخته و حتی تکان نمی‌توانم بخورم و سه چهار روز است که در بخش آی سی یو بیمارستان تحت نظر هستم.»

 

 

دلدار گلچین با بیان اینکه در 10 سال اخیر فعالیت‌های بازیگری‌اش را رها نکرده است، گفت: «سعی کردم دور از عرصه بازیگری نباشم، چون اگر دور باشم احساس افسردگی شدید می‌کنم و فقط دلم می‌خواهد جلوی دوربین باشم. ضمن اینکه اگر کار نکنم خرج زندگی‌ام لنگ می‌ماند. من سرپرست ندارم و حتما باید دستم را روی زانویم بگذارم ،‌ بلند شوم و کار کنم.»

 

وی درباره حمایت‌هایی که از او شده است اظهار کرد: «خوشبختانه از طرف خانه تئاتر طلبی داشتم که مقداری از آن را پرداخت کردند و از طرف بنیاد سینمایی فارابی هم به عیادتم آمدند و وعده دادند در مخارج بیمارستان کمک کنند.»

 

این بازیگر با بیان اینکه تنها نباید در موقع نبودن به دنبال هم باشیم خاطر نشان کرد: در موقعی هم که هستیم قدر هم را بدانیم و امیدوارم برای همه هنرمندان فقط خوبی و خوشی باشد وهیچ کس نگرانی و گرفتاری نداشته باشد.

 

دلدار گلچین که با گریه سخن می‌گفت ادامه داد: «عزیزان من هوای خودتان را داشته باشید و سلامتی‌تان را حفظ کنید و نگذارید به بیماری بیافتید که اگر افتادید هیچ کس نیست دستتان را بگیرد. من الان احساس تنهایی می‌کنم اماچه کنم که مریضی سریع آمده و خیلی کند پیش می‌رود و با خدا است که چه زمانی تمام شود.»

 

نادیا دلدار گلچین متولد 1339 در تهران و دارای مدرک تحصیلی دیپلم موسیقی از هنرستان عالی موسیقی است که فعالیت بازیگری‌اش را از سال 1369 با فیلم «ابلیس» آغاز کرده و در فیلم‌هایی چون «دیدار در استانبول»، «دوروی سکه»، «پادزهر»، «همه دختران من»، «مرد نامریی»، «خط آتش»، «روسری آبی»، «کمکم کن»، «مهرمادری»، «غریبانه»، «شیدا»، «دختری با کفش‌های کتانی»، مجموعه های تلویزیونی «خاله سارا»، «کهنه سوار»، «دزدان مادربزرگ»، «همه فرزندان من»، «پزشکان»، «شن‌های کف رودخانه»، «سه در چهار» و نمایش های «زیر گذر لوطی صالح»، «سوگ»، «مضحکه آدم»، «معرکه در معرکه» و.. به ایفای نقش پرداخته است.

 

وی فرزند نادر گلچین خواننده و دختر عموی مرجانه گلچین بازیگر است./خبرآنلاین