اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهاره رهنما وارد عرصه موسیقی شد


«نقطه دار» به تهیه‌کنندگی بهاره رهنما و خوانندگی اشعار وی توسط علی شوکت کار خود را در تلفیق نمایش و موسیقی آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: گروه «نقطه‌دار» به تهیه‌کنندگی بهاره رهنما و خوانندگی اشعار وی توسط علی شوکت کار خود را در تلفیق نمایش و موسیقی آغاز کرد.

علی شوکت در نشست خبری گروه «نقطه‌دار» در خصوص گروه خود گفت: کتابی که توسط بهاره رهنما از اشعارش در حال انتشار است را خوانده‌ام و با توجه به آن آهنگ مد نظر را برای آن ساخته و خود ترانه‌های این کتاب را می خوانم.

وی افزود: همچنین تهیه کنندگی آلبوم دومم که از آثار بهاره رهنما و دیگر دوستان است به عهده ایشان بوده و خود به شخصه آهنگسازی آن را به عهده گرفتم.

بهاره رهنما وارد عرصه موسیقی شد

وی درباره نماهنگ سیاه سفید و ساخت آن اظهار داشت: این نماهنگ در ترکیه شهر (استانبول) و در یک فرصت بسیار کمی ساخته شده و تمام توانمان بر این بوده تا به نحو احسن آن را ابداع کنیم و به سمع و بصر مخاطبان برسانیم.

این خواننده درباره سبک و اجرای آلبوم خود اذعان کرد: سبک این آثار را می توان پاپ‌راک نامید اما از طرفی کار می‌تواند یک سبک خاصی نداشته باشد. این تفاوت از این جهت است که احساس صاحب اثر در آن به نحو متفاوتی گنجانده شده است.

وی در خصصوص اجرای اشعار و تلفیق آن با نمایش ادامه داد: البته لازم به ذکر است که برای اجرای ترانه‌ها به صورت زنده در نمایش قطعا تغییراتی در آن خواهیم داد تا با مضمون و حال و هوای قصه بیشتر نزدیک شود.

بهاره رهنما تهیه‌کننده گروه «نقطه دار» درباره انگیزه خود از انتخاب این مسیر جدید بیان کرد: یک وسوسه ۴۰ سالگی که یک جدایی از بازیگری و نویسندگی را دلم می‌خواست امتحان کنم و به فضای جدیدی فرای از آنها پا بگذارم. همچنین از طرفی موسیقی پاپ را ترجیح می‌دادم تا اشعارم خوانده شود و در نهایت یک کار پرسر و صدایی از آب دربیاید.

وی افزود: برای ورود به موسیقی احتیاج به یک شور و شوق زیادی بود که خوب این مسئله از سن و سال من فراتر بود اما به دلیل علاقه‌ام به جوان‌های ایرانی این کار را انجام دادم.

وی درباره حضور خود در این گروه بیان کرد: حضور من اجرایی‌تر از این است که فقط پشت صحنه باشم و قرار است تا تلفیقی از سناریو و موسیقی را روی صحنه ببرم و قصه نمایش را مطابق با اشعارم به تحریر درآورم.

رهنما درباره همکاری خود با گروه موسیقی بیان کرد: به طور کل آدم‌های سختی هستند و همین امر کار را دشوارتر می‌کند اما در کل همکاری با این افراد و گروه موسیقی را دوست داشتم.

وی درباره حضور کم خود در نماهنگ سیاه سفید مطرح کرد: در واقع تصمیم گروه بود که من هم جزئی از این نماهنگ باشم و بهتر است صادقانه بگویم که برای حضور پررنگ تر خود در این کار ترسیدم که مورد قضاوت دیگران قرار گیرم و این نماهنگ را بهانه‌ای برای نشان دادن خود در موسیقی بدانند. از طرفی باید بگویم که تمام ترانه‌های من زمینه عاشقانه دارند زیرا که غیر از عاشقانه بودن چیز دیگری را بلد نیستم.

گفتنی است؛ نشست خبری گروه «نقطه‌دار» با حضور علی شوکت، بهاره رهنما، احسان یزدانی، سامان خسروی، شایان مجیدی و سروش بیغشدل در گالری آس برگزار شد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از گروه موسیقی بهاره رهنما


بهاره رهنما در اولین تجربه تهیه کنندگی خود در عالم هنر از یک گروه موسیقی با صدای علی شوکت حمایت کرد.

هنرآنلاین: بهاره رهنما در اولین تجربه تهیه کنندگی خود در عالم هنر از یک گروه موسیقی با صدای علی شوکت حمایت کرد.

رهنما، بازیگری که سالهاست در عرصه سینما و تئاتر کشور فعال است این بار تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت، خواننده جوان موسیقی راک را بر عهده گرفته است ، آلبومی که چند ترانه آن نیز از کتاب "زن باران" رهنما است.

 این اثر به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

 همچنین بهاره رهنما با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، از این گروه موسیقی به نام "نقطه دار" که سر پرستی اش با علی شوکت است رونمایی کرده است، گروه موسیقی سیاه و سفید را "رهنما" تشکیل داده است و به عنوان تهیه کننده در کنار این گروه فعالیت خواهد داشت.

او درباره این گروه گفته است: با صحبت‌هایی که صورت گرفته است، بعد از ماه صفر کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور خواهیم داشت در حال حاضر محل تمرین ما "استودیو ۲۴" است که استودیوی بسیار مجهزی هست. تمام سعی خود را انجام می‌دهیم در این دو ماه _به فراخور فعالیت‌هایمان_آمادگی خود را حفظ کنیم. به‌عنوان‌مثال باید تمرینات لازم را داشته باشم تا صدایم آماده باشد چراکه دکلمه‌ برخی از اشعار توسط من و در فواصل ترانه‌ها صورت می‌گیرد.

وی ضمن معرفی اعضای گروه"نقطه‌دار" گفت: دوستی زیادی با گروه "مانو ها" داریم و گاهی به آن‌ها سر می‌زنیم اما جزو عوامل گروه "مانوها" محسوب نمی‌شویم گرچه سه تن از نوازنده‌هایمان یعنی سروش بیغشدل، شایان مجیدی و علی شقاقی مشترک هستند ،(دو عضو دیگر گروه ما مهران مریخ و خشایار جودی هستند).اما همان‌طور که گفتم فعالیت هرکدام از گروه‌های "نقطه‌دار" و "مانوها" به‌طور مستقل انجام می‌گیرد.

او در پایان هم گفت: در حال حاضر به دلیل مشغله‌هایی که در دنیای بازیگری و نویسندگی دارم نمی‌توانم در گروه موسیقی به‌جز" نقطه‌دار" فعالیت داشته باشم مگر اینکه از سال‌های بعد تمرکز بیشتری روی گروه‌های موسیقی بگذارم و بخواهم گروه‌های موسیقی دیگری را هم حمایت کنم.