اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بنیامین و همسرش +عکس


همسر بنیامین بهادری به عنوان آخرین بازیگر پروژه سینمایی «سلام بمبئی» جلوی دوربین رفت.

خبرآنلاین:  همسر بنیامین بهادری به عنوان آخرین بازیگر پروژه سینمایی «سلام بمبئی» جلوی دوربین رفت.

پس از اینکه بنیامین بهادری خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند، اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین حسن پویا رقم زد، شایلی همسر بنیامین نیز به جمع بازیگران «سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.

همسر بنیامین ایفاگر نقش مقابل این خواننده است  که در این فیلم به عنوان یک دخترهندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به اینکه شایلی مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است، تمام دیالوگ های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه،رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و بنیامین بهادری رخ می دهد.

بنیامین و همسرش +عکس

شایلی و بنیامین  به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند و نقش‌آفرینی آنها در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» برجذابیت این اثر سینمایی افزوده است.

«سلام بمبئی» که تهیه کنندگی آن بر عهده جوادنوروزبیگی است ،ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یك دختر هندی و یك پسر ایرانی را روایت میكند كه هر دو دانشجوی پزشكی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند .

محمد رضا گلزار، بنیامین  بهادری،شایلی و بهروزچاهل بازیگران ایرانی این فیلم هستند که در کنار دیا میرزا گلشن و دیگر بازیگران هندی «سلام بمبئی» بازی می‌کنند. 


ویدیو مرتبط :
وداع بنیامین با همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس «بنیامین بهادری» به یاد همسرش



اخبار فرهنگی -  روی اینستاگرام این خواننده پاپ
عکسی از بنیامین منتشر شد؛ همراه با یادداشت وی

بنیامین بهادری این متن و عکس را به یاد همسرش، روی اینستاگرام خود منتشر کرد، در ادامه بخوانید:

 «روز عشق من و تو، ٢٢ دى ماه ١٣٧٩ ساعت گرگ و میش، درست سیزده سال پیش در چنین ساعتى همین جا، حالا من سویشرت سورمه اى اون روز تو رو پوشیدم و پایین ولنجک رو به روى در نمایشگاه منتظر تو که بیایى و از کنارم رد شوى و من با تمام معنویت اون سال ها تو را بخواهم و …»

اخبار,اخبار فرهنگی,بنیامین بهادری

اخبار فرهنگی - موسیقی ایرانیان