اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بنایی شاگردان محمد بنا برای امرار معاش!


قهرمان وزن 120 کیلوگرم دانشجویان جهان وضع کشتی فرنگی ایران را در حال حاضر وخیم می‌داند و از برگزار نشدن لیگ کشتی فرنگی ناراضی است.

خبرگزاری ایسنا:  قهرمان وزن 120 کیلوگرم دانشجویان جهان وضع کشتی فرنگی ایران را در حال حاضر وخیم می‌داند و از برگزار نشدن لیگ کشتی فرنگی ناراضی است.

بشیر باباجان زاده گفت: متاسفانه وضعیت کشتی فرنگی خوب نیست و ما هم هر چه می گوییم فایده‌ای ندارد و انگار کسی به فکر کشتی‌گیران نیست و همه به فکر ریاست و جاه طلبی و حقوق و مزایای خودشان هستند.

وی افزود: بارها گفته ایم که تکلیف ما را مشخص کنند و دست کم با برگزاری لیگ کشتی فرنگی برای کشتی‌گیران دلخوشی ایجاد کنند، چون بعضی از کشتی‌گیران هستند که مجبورند برای امرار معاش بنایی کنند.

باباجان زاده ادامه داد: متاسفانه ما فرنگی کاران هیچ چیز نداریم و لیگ هم برگزار نمی‌شود و خیلی از کشتی‌گیران فرنگی شب را با گرسنگی می خوابند و منتظر هستند تا اردوی تیم ملی شروع شود تا با روزی 9 هزار تومان زندگی کنند.

وی درباره وضعیت کاری فرنگی کاران ایرانی ابراز کرد: با این وضعیت حتما آنها که سواد ندارند باید بنایی کنند و آنها که دیپلم دارند نامه رسان شوند یا کنتور بخوانند و آنها که لیسانس دارند باید جلوی دادگاه‌ها نامه تایپ کنند!

باباجان زاده در ادامه درباره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان که در فنلاند برگزار شد، اظهار کرد: سطح مسابقات بد نبود و برای من که بعد از شکست در المپیک وضعیت روحی مناسبی نداشتم خوب بود و رقبایم زیاد در سطح من نبودند و فقط حریف روسم در فینال کمی خوب بود که البته او را هم راحت شکست دادم.

وی افزود: اگر دو ماه برای آمادگی فرصت داشتیم می‌توانستیم با پنج مدال طلا بازگردیم، ولی حتی تا روز آخر به خاطر کمبود بودجه مشخص نبود که اعزام می شویم یا نه و دو هفته‌ مانده به بازی‌ها به اردو رفتیم که با دو هفته‌ اردو بهتر از این نمی‌توان نتیجه‌ گرفت.

باباجان زاده ادامه داد: البته آقای رنگرز بعد از المپیک به من گفته بود که آماده باشم و من بعد از هشت روز استراحت تمریناتم را شروع کردم و برای این مسابقات آمادگی مطلوبی داشتم.

وی در پایان بدشانسی حاجی پور و ناداوری علیه محمدرضا اکبری را از دلایل دیگر سوم شدن ایران در مسابقات دانشجویان جهان دانست.

بشیر باباجان زاده کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن، دانشجوی فوق دیپلم تربیت بدنی دانشگاه‌ بابل است.


ویدیو مرتبط :
الگوی امرار معاش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنایی شاگردان "بنا" برای امرار معاش!



بشیر باباجان‌زاده وضعیت كشتی فرنگی را وخیم می‌داند

بنایی شاگردان "بنا" برای امرار معاش!

قهرمان وزن 120 كیلوگرم دانشجویان جهان وضع كشتی فرنگی ایران را در حال حاضر وخیم می‌داند و از برگزار نشدن لیگ كشتی فرنگی ناراضی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بشیر باباجان زاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: متاسفانه وضعیت كشتی فرنگی خوب نیست و ما هم هر چه می گوییم فایده‌ای ندارد و انگار كسی به فكر كشتی‌گیران نیست و همه به فكر ریاست و جاه طلبی و حقوق و مزایای خودشان هستند.

وی افزود: بارها گفته ایم كه تكلیف ما را مشخص كنند و دست كم با برگزاری كشتی فرنگی برای كشتی‌گیران دلخوشی ایجاد كنند، چون بعضی از كشتی‌گیران هستند كه مجبورند برای امرار معاش بنایی كنند.

باباجان زاده ادامه داد: متاسفانه ما فرنگی كاران هیچ چیز نداریم و لیگ هم برگزار نمی‌شود و خیلی از كشتی‌گیران فرنگی شب را با گرسنگی می خوابند و منتظر هستند تا اردوی تیم ملی شروع شود تا با روزی 9 هزار تومان زندگی كنند.

وی درباره وضعیت كاری فرنگی كاران ایرانی ابراز كرد: با این وضعیت حتما آنها كه سواد ندارند باید بنایی كنند و آنها كه دیپلم دارند نامه رسان شوند یا كنتور بخوانند و آنها كه لیسانس دارند باید جلوی دادگاه‌ها نامه تایپ كنند!

باباجان زاده در ادامه درباره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان كه در فنلاند برگزار شد، اظهار كرد: سطح مسابقات بد نبود و برای من كه بعد از شكست در المپیك وضعیت روحی مناسبی نداشتم خوب بود و رقبایم زیاد در سطح من نبودند و فقط حریف روسم در فینال كمی خوب بود كه البته او را هم راحت شكست دادم.

وی افزود: اگر دو ماه برای آمادگی فرصت داشتیم می‌توانستیم با پنج مدال طلا بازگردیم، ولی حتی تا روز آخر به خاطر كمبود بودجه مشخص نبود كه اعزام می شویم یا نه و دو هفته‌ مانده به بازی‌ها به اردو رفتیم كه با دو هفته‌ اردو بهتر از این نمی‌توان نتیجه‌ گرفت.

باباجان زاده ادامه داد: البته آقای رنگرز بعد از المپیك به من گفته بود كه آماده باشم و من بعد از هشت روز استراحت تمریناتم را شروع كردم و برای این مسابقات آمادگی مطلوبی داشتم.

وی در پایان بدشانسی حاجی پور و ناداوری علیه محمدرضا اكبری را از دلایل دیگر سوم شدن ایران در مسابقات دانشجویان جهان دانست.

بشیر باباجان زاده كشتی‌گیر وزن 120 كیلوگرم تیم ملی كشتی فرنگی ایران در المپیك لندن، داشجوی فوق دیپلم تربیت بدنی دانشگاه‌ بابل است./ایسنا