اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بمب حاوی عقرب زنده، سلاح جدید داعش


روزنامه انگلیسی "میرور" نوشت: داعش از بمب‌های حاوی عقرب زنده علیه ارتش و مردم عراق استفاده می‌کند.

شبکه العالم: روزنامه انگلیسی "میرور" نوشت: داعش از بمب‌های حاوی عقرب زنده علیه ارتش و مردم عراق استفاده می‌کند.

"هامیش دی بریتون – گوردون" رئیس سابق بخش سلاح های شیمیایی و بیولوژیک ارتش انگلیس و ناتو در این باره گفت: این عین دیوانگی است که داعش با هدف ایجاد رعب و وحشت از ابزارهای ابتدایی برای پرتاب این حشرات استفاده می کند.

وی افزود: این عقرب ها به حدی قوی هستند که توان پرتاب شدن از  فاصله چند مایلی را دارند و هنگامی که هزاران عدد از آن ها در جایی پخش شوند رعب و وحشت به وجود می آورند.

وی خاطر نشان کرد: بعضی از عقرب ها سمی هستند اما اکثر آن ها این گونه نیستند و هدف از پرتاب آن ها فقط ایجاد رعب و وحشت در میان نظامیان و شهروندان عراقی است، لذا داعش این "سلاح جدید" را بیشتر در مناطق مسکونی شهری در شمال عراق استفاده می کند.


ویدیو مرتبط :
روش گرفتن عقرب و خوردن عقرب زنده Scorpions

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«بمب عقرب»، سلاح جدید داعش!+ عکس



 اخبار بین‌الملل - «بمب عقرب»، سلاح جدید داعش!+ عکس

 یک روش ضدانسانی عجیب اکنون پس از ۲۰۰۰ سال توسط گروه تروریستی داعش در عراق احیا شده است.

به گزارش ابنا ـ گروه تروریستی داعش در یک نوآوری ضد انسانی جدید از بمب عقرب علیه شهروندان عراقی استفاده کرد. این وسیله که تاریخ استفاده از آن به ۲۰۰۰ سال پیش یعنی به دوره امپراطوری روم می‌رسد در تاریخ تسلیحاتی جهان از آن به عنوان قدیمی‌ترین سلاح بیولوژیک یاد می‌شود. این وسیله نخستین بار در سال ۱۹۹ میلادی از سوی ساکنان هترا در عراق علیه سربازان امپراتوری روم استفاده شد که سبب ترس و فرار آنان از میدان شد.

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

این روش عجیب اکنون پس از ۲۰۰۰ سال توسط داعش احیا شده است. داعش با استفاده از ظرف‌های سفالی ۶۰ سانتی‌متری که درون آن پر از عقرب‌های سمی شده است از این شیوه استفاده می‌کند. این ظرف‌های سفالی با استفاده از دستگاه مخصوصی که از سوی عناصر این گروه طراحی شده ست به خانه مردم در عراق پرتاب می‌شود و افراد پناه گرفته در خانه‌ها را مجبور به فرار از آنجا و اسارت داعش می‌کند.

مدتی پیش هم، این گروه در تازه‌ترین نوع اعدام افراد زناكار آنها را از بالای ساختمان پرتاب و بدن نیمه جانشان را سنگسار نمود كه در عكس زیر مشاهده می‌كنید:


اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

گردن زدن در میادین شهرهای تحت تصرف این گروه كه مدعی اجرای قوانین و خلافت اسلامی در آنها را دارد نیز به امری روزمره تبدیل شده است:

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

اعدام های دست جمعی توسط داعش

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

 اخبار بین الملل  - ابنا