اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بمب آمریکایی در گوشی های موبایل 2015


یکی از تازه ترین مشکلات اسنپدراگون ۸۱۰ بالا رفتن دمای آن است که مشکلاتی را برای اسمارت فون به وجود می‌آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از تازه ترین مشکلات اسنپدراگون ۸۱۰ بالا رفتن دمای آن است که مشکلاتی را برای اسمارت فون به وجود می‌آورد.

شرکت آمریکایی کوالکام که طراح و سازنده پردازشگرهای اسنپدراگون است با مشکلاتی در تولید محصول جدید خود که با نام اسنپدراگون 810 معرفی شده رو به رو است.

یکی از این مشکلات تاخیر در ساخت پردازشگر اسنپدراگون 810 است که باعث شده شرکت های سفارش دهنده آن دچار نگرانی های از بابت تحویل پردازشگر و تولید اسمارت فون های خود شود.

تنها شرکتی که اسنپدراگون 810 را روی محصول خود نصب کرده ال جی است.این شرکت از پردازشگر اسنپدراگون 810 روی تلفن همراه جی فلکس 2 استفاده کرده است.

اما به گفته ال جی یکی از تازه ترین مشکلات اسنپدراگون 810 بالا رفتن دمای آن است که مشکلاتی را برای اسمارت فون به وجود می آورد و در هنگام افزایش دمای پردازشگر باید پردازش های موازی را لغو کرد و یا نور نمایشگر را کاهش داد.

بالا رفتن دمای پردازشگر می تواند موجب آتش سوزی یا انفجار در تلفن همراه شود.

گفتنی است اسنپدراگون 810 یک پردازشگر 64 بیتی هشت هسته ای است که برای دستگاه های الکترونیکی قابل حمل ساخته شده است.


ویدیو مرتبط :
گوشی موبایل لوکس ورتو در سال 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل ایرانی در سال۸۹



 

تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل ایرانی در سال۸۹

 

 

مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد با اشاره به تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل در سال گذشته از تولید قطعی ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی هیوندایی دیگر در سال جدید خبر داد و گفت: این گوشی های ملی مطابق با فناوری های روز تولید می شود.

 


حمیدرضا منجی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه این شرکت تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه ساخت داخل را در دستور کار دارد گفت: گوشی ملی هیوندایی با برندهای موجود در بازار قابل رقابت است.

 


وی با بیان اینکه تعرفه فعلی واردات قطعات برای تولید گوشی تلفن همراه در کشور مناسب است، اضافه کرد: گستردگی قاچاق انواع گوشی تلفن همراه، جایی برای گوشی های داخلی در کشور باقی نگذاشته است.

 


به همین دلیل تمایلی برای ساخت و تولید گوشی وجود ندارد و اکثر مشتریان نیز تمایل به خرید گوشی های قاچاق برندهای معتبر جهانی دارند.

 


منجی به روند تولید گوشی در کشور توسط شرکت نیمه هادی عماد اشاره کرد و گفت: شرکت نیمه هادی عماد با وجود محدودیت ها به تولید خود ادامه می دهد به نحوی که سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی ملی با برند هیوندایی تولید و به بازار عرضه کرد.این شرکت هم اکنون نیز تلاش خود را برای تولید و توزیع ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی دیگر به بازار به کار می گیرد.

 


نیمه هادی عماد یکی از شرکت های طرف قرارداد وزارت صنایع برای تولید سالانه یک میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در کشور بود که اردیبهشت سال ۸۵ تفاهمنامه ای را در این رابطه با این وزارتخانه به امضا رساند.... /  خبرگزارى مهر