اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بلیت‌ های رایگان از مالزی به مقصد تهران


خط هوایی ارزان‌ قیمت ایرآسیا ارائه بلیت‌های رایگان خود از کوالالامپور به تهران را آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا:  خط هوایی ارزان‌قیمت ایرآسیا ارائه بلیت‌های رایگان خود از کوالالامپور به تهران را آغاز کرد.

 ایرآسیا که تاکنون چندین بار به عنوان برترین خط هوایی ارزان قیمت جهان انتخاب شده است به صورت دوره‌ای اقدام به فروش بلیت‌های رایگان پروازهای خود به مشتریان می‌کند و معتقد است که هیچ هزینه‌ای بابت صندلی‌ها از مسافران دریافت نمی‌کند.

البته این بلیت‌ها کاملا رایگان نیست و تنها هزینه عوارض فرودگاه و عوارض جانبی از مسافران اخذ می‌شود و این در حالی است که به رغم دریافت این مبالغ همچنان بهای این بلیت‌ها در مقایسه با بهای معمولی کاهش بسیار چشمگیری دارد.

بر اساس اعلام ایرآسیا بهای بلیت یک طرفه تهران با احتساب هزینه‌های عوارض فرودگاه چیزی حدود 349 رینگیت (116 دلار) است.

ایرآسیا علاوه بر تهران بلیت‌های رایگان خود را به مقاصدی همچون شهرهای پرت، ملبورن، سیدنی، پکن، توکیو و سئول نیز عرضه می‌کند.

این بلیت‌ها برای بازه زمانی اول آوریل 2013 تا 30 سپتامبر 2013 عرضه می‌شود و ایرآسیا گفته است که در این طرح حدود یک میلیون صندلی رایگان در پروازهای داخلی و بین‌المللی خود ارائه خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
انتقال اجساد سرنشینان هواپیمای مالزی به مقصد نامعلوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گروگانگیری در مالزی ، دستگیری در تهران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گروگانگیری در مالزی ، دستگیری در تهران

دو کلاهبرداری حرفه ای که در برابر آزادی گروگان خود در مالزی بیش از سه میلیاد ریال اخاذی کرده بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد در تهران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی قبل سه مرد با مراجعه به پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد با طرح شکایتی از دو نفر به اتهام کلاهبرداری ، آدم ربایی و اخاذی در کشور مالزی شکایت کردند.

کارآگاهان پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد، براساس اظهارات شاکی ها مبنی بر اخاذی مبلغ سه میلیارد و هفتصد میلیون ریال از آنها در قبال آزادی یک نفر از شاکی ها که توسط متهمان در کشور مالزی ربوده شده بود،تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان آغاز کردند.

پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی، وی را طی یک قرار صوری دستگیر کنند.

متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب اعمال مجرمانه خود اعتراف و با قرار وثیقه دو میلیارد ریالی از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

با اعترافات متهم ردیف اول، کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه همدست وی را در یکی از شهرهای کشور شناسایی و این متهم را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این متهم در تحقیقات پلیسی به اعمال مجرمانه خود اقرار و برابر دستور مقام قضایی با قرار وثیقه پنج میلیارد ریالی روانه زندان شد./مهر