اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بلندترین مینی ماینر دنیا +عکس



بلندترین مینی ماینر دنیا +عکس

مینی ماینر یکی از خودروهای جالب و جمع و جوری است که در بسیاری از کشورهای دنیا از آن استفاده می شود. در کشور ما نیز می توان نمونه های قدیمی آن را مشاهده کرد. این خودرو همیشه به ریز بودنش معروف است.

  مینی ماینرها از جمله خودروهایی هستند که بیشتر دست خوش تغییرات می شوند زیرا به خاطر جثه کوچکشان به راحتی می توان آن ها را تغییر داد و شخصی سازی کرد به همین علت خودروهای محبوبی هستند.

لیموزین ها خودروهای خاص و رسمی هستند و معمولا طولی بسیار بلند دارند. به تازگی یک مینی ماینر تبدیل به بلندترین خودروی لیموزین دنیا شده است که تقریبا هم اندازه اتوبوس های دوکابینه است که این روزها در خطوط بی آر تی میبینیم.

بلندترین مینی ماینر دنیا,عکس بلندترین مینی ماینر دنیا

این خودرو 6 چرخ دارد و طول آن نزدیک به 10 متر است. این خودرو که این روزها در خیابان های شهر وگاس آمریکا می چرخد ظرفیت 10 نفری دارد و درون آن تمامی امکانات رفاهی دیده می شود.

این خودرو توسط متخصصین به دو قسمت تقسیم شد و سپس با اضافه کردن تکه آهن های مختلف خودرو به این صورت در آمد. این خودرو سه تن وزن دارد و  سقف سرعت آن 120 کیلومتر بر ساعت است. صاحب این خودرو مینی ماینر خاص خودش را ساعتی 200 پوند اجاره میدهد. 

بلندترین مینی ماینر دنیا,عکس بلندترین مینی ماینر دنیا

 

بلندترین مینی ماینر دنیا,عکس بلندترین مینی ماینر دنیا

 

بلندترین مینی ماینر دنیا,عکس بلندترین مینی ماینر دنیا

باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
فیلم حرفه ای از مینی ماینر ها در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدیمی‌ترین «مینی ماینر» جهان به حراج رفت+ عکس



قدیمی‌ترین «مینی ماینر» جهان به حراج رفت+ عکس

قدیمی‌ترین خودرو مینی‌ون جهان به قیمت 65 هزار دلار در حراجی در لندن فروخته شد.

 

  ، قدیمی‌ترین مینی‌ون جهان,عکس ، قدیمی‌ترین مینی‌ون جهان,اخبار,اخبار جالب

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، قدیمی‌ترین مینی‌ون جهان در حراجی لندن فروخته شد.

این خودرو قدیمی از اولین نمونه‌های این خودرو در سال 1959 میلادی به حساب می‌آید و حدود هشت برابر قیمت اولیه آن قیمت گذاری شد و به فروش رفت.

به گفته مسئولان حراجی،‌ آخرین مالک این خودرو، آن را در سال 1986 میلادی خریداری کرده و پس از این که قابلیت استفاده نداشت آن را در گاراژ منزلش نگهداشته بود.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس‌نیوز، به گفته مسئولان این حراجی سه مدل قدیمی‌تر از این خودرو مینی‌ون نیز وجود دارد که در دیگر موزه‌های انگلیس و ژاپن نگهداری می‌شود./جام نیوز