اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بلای استاداسدی را سر هاشم در می آورند!


مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از شانس بد من امسال، سال جام جهانی است ولی مطمئنا بازی به من خواهد رسید.

خبرگزاری فارس: علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شرایط تیمش قبل از دیدار فردای آبی‌پوشان اظهار داشت: ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده بازی هستیم البته جام حذفی جام شگفتی‌هاست و در همه جای دنیا باید این جام را جدی گرفت.

وی افزود: حریف قطعا با انگیزه به مصاف استقلال می‌آید و ما نباید از این موضوع غافل شویم.

مدافع تیم استقلال در خصوص این موضوع که در این بازی‌ها فرصت به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند بیشتر می‌رسد، گفت: این از شانس من است که امسال سال جهانی است و قرعه به نام من خورده است. البته باید بگویم با همه بازیکنان استقلال امسال زحمت کشیده‌اند و باید شرایط آنها را درک کرد ولی من مطمئنم بازی به من خواهد رسید.

وی درخصوص قرعه‌ای که نصیب تیم ملی در جام جهانی شده است،‌گفت: قرعه خیلی سختی نصیب ما شده و آنهایی که بیرون نشسته‌اند می‌گویند قرعه آسان است. ما باید آنقدر کار کنیم که زنگ تفریح نشویم و باید نتایج آبرومندانه‌ای بگیریم نه اینکه در هر بازی 5 یا 6 گل بخوریم من قبول دارم هیچ کس از تیم ملی انتظار ندارند ولی مثلا تیم ملی والیبال از غیرممکن، ممکن ساخت و درست است صعود نکرد اما با سربلندی به کشور برگشت.

وی در خصوص انتقادات و قیاس‌های اشتباهی که بین بیک‌زاده و مسی صورت می‌گیرد، گفت: من فکر می‌کنم این موضوع کم لطفی به بیک‌زاده است و درست است که این بازیکن دیر به تیم ملی اضافه شد اما در سه بازی آخر خیلی زحمت کشید و 90 دقیقه برای تیم ملی به میدان رفت.

نیکبخت تاکید کرد: متاسفانه چند سال پیش هم همین کار را با استاداسدی انجام دادند که قیاس اشتباهی بود و بازیکن نباید سوژه خنده دیگران باشد. ما باید کاری کنیم که همه با هم بخندیم نه اینکه از خندیدن به یکدیگر لذت ببریم.


ویدیو مرتبط :
آشغالهای ما چه بر سر طبیعت می آورند؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی نوبت پرداخت یارانه و وزیر نفت سر از سوالات کنکور در می آورند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وقتی نوبت پرداخت یارانه و وزیر نفت سر از سوالات کنکور در می آورند

انرژی - صبح امروز آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 91 برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، دو سوال جالب در رشته تحصیلی علوم ارتباطات  در بخش پرسش های مربوط به درس «تاریخ معاصر ایران و جهان» به قرار زیر بود:

کدام یک از خبرهای زیر از ارزش خبری دربرگیری برخوردار است؟

الف) دولت لیبی سقوط کرد   ب) وزیر خارجه وارد بیروت شد

ج) اکتشاف نفت در دریای خزر   د) یارانه ابتدای آذرماه واریز می شود

وزیر نفت کدام کشور رئیس کنونی اوپک است؟

الف) ایران   ب) عراق   ج)عربستان  د) کویت

خبرآنلاین