اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بلاژویچ مدیر فنی مس کرمان می شود


مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق این تیم، بزودی کار خود را به عنوان مدیر فنی در باشگاه مس آغاز خواهد کرد.

ورزش 3 : مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق این تیم، بزودی کار خود را به عنوان مدیر فنی در باشگاه مس آغاز خواهد کرد.
   
سید نصرالله گنجعلیخانی افزود: بلاژویچ به مرخصی رفته است و سه شنبه هفته جاری به کرمان باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: به گفته بلاژویچ، وی مردم ایران را دوست دارد و علاقه مند به فعالیت و همکاری با باشگاه مس کرمان است.

گنجعلیخانی اظهار داشت: با حضور بلاژویچ در باشگاه مس کرمان از تجربه و دانش فنی وی در تیم لیگ دسته یک مس رفسنجان، دو تیم لیگ دسته سه مس شهربابک و مس نوین و تیم های مس کرمان در لیگ های فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدهای کشو ر استفاده خواهیم کرد.

 مدیرعامل باشگاه مس کرمان، گفت: بلاژویچ در آموزش مربیان و استعدادیابی در باشگاه مس کرمان کمک شایان توجهی به ما خواهد کرد.

 وی با اشاره به حضور '' ابراهیم قاسمپور '' به عنوان سرمربی مس کرمان پس از بلاژویچ در این تیم،گفت: قاسمپور بازیکن تیم ملی بوده، تجربه حضور در جام جهانی را دارد و سرمربی تیم های لیگ برتری را بر عهده داشته است که امیدواریم بتواند جایگاه تیم مس کرمان را در جدول ارتقا دهد.

 گنجعلیخانی افزود: بلاژویچ و قاسمپور می توانند در باشگاه مس کرمان یار و مکمل یکدیگر باشند و برنامه های کمیته فنی باشگاه را اجرا کنند.


ویدیو مرتبط :
حواشی دیدار مس کرمان و مس رفسنجان (2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلاژویچ: اگر کار نکنم افسردگی می‌گیرم ؛ روی پیشنهاد مدیر فنی فکر می کنم



تیم مس کرمان , میروسلاو بلاژویچ , تراکتورسازی

 

سرمربی سابق تیم مس کرمان گفت:‌ «بازیکنان امروز در بازی مقابل تراکتورسازی به خاطر من فداکاری کردند ولی باید برای پست مدیریت فنی فکر کنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، میروسلاو بلاژویچ که برای آخرین بار در این فصل هدایت این تیم را برعهده داشت پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی ضمن تشکر از مردم کرمان، اظهار داشت: «از هواداران به خاطر حمایت‌های همه‌ جانبه تشکر می‌کنم و امروز بازیکنانم از شدت خوشحالی در رختکن گریه می‌کردند اما شرایط به گونه‌ای است که باید آنرا بپذیرم.»

وی افزود: «هم بابت پیروزی خوشحال هستم و هم بابت رفتنم ناراحت. ما وابستگی شدیدی به هواداران پیدا کردیم و خوشحالم که آمار همه چیز را نشان می‌دهد. از زمانی که مسئولیت مس کرمان را قبول کردم با توجه به محاسباتمان باید هفتم جدول باشیم و همانطور که می‌دانید از بازی پنجم به این تیم آمده‌ام. ما 30 امتیاز کسب کرده‌ایم که 29 امتیاز در دوره من بوده و تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی را شکست دادیم. با این پیروزی از منطقه خطر فاصله گرفته‌ایم و اگر 2 برد دیگر بیاوریم تیم سقوط نمی‌کند چون 4 بازی در خانه داریم.»

وی در خصوص اینکه آیا تصور می‌کرد که برکنار شود، گفت: «شاید دلایل خاصی وجود داشته باشد که از آن بی‌خبرم. رسم بر این است که وقتی مربی نتیجه نگیرد دست به تغییرات بزنند اما یکی از وظایف اصلی من ایجاد نظم تیمی است.»

سرمربی مس کرمان در خصوص اینکه باید به عنوان مدیرفنی در این تیم فعالیت کند، گفت: «پیشنهادی ارائه شده ولی باید در مورد آن فکر کنم.»

میروسلاو بلاژویچ در خصوص اظهارنظر داوری مبنی بر اینکه مس 58 درصد امتیازات را از دست داده، گفت: «صرفنظر از این صحبت‌ها ما در لیگ برتر هفتمین تیمی هستیم که حداکثر امتیازات را جمع کردیم. در حال حاضر بازیکنانم در رختکن گریه می‌کردند و این صحنه‌ها تحت هر شرایطی به وجود نمی‌آید.»

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان به خاطر شما تراکتورسازی را شکست دادند، گفت: «در طول هفته از آنها خواسته بودم که به چه شکلی می‌توانیم تراکتورسازی را ببریم. خودتان می‌دانید که در ایران زمین‌های تمرین کیفیت ندارد و فقط در آزادی بازیکنان خواسته‌های مربی را اجرا می‌کنند. امروز انرژی آنها بسیار زیاد بود و به آنها گفتم که اگر من را دوست دارید فداکاری کنید.»

میروسلاو بلاژویچ در خصوص اینکه آیا عملکرد باشگاه‌ها حرفه‌ای می‌داند یا خیر، گفت: «قرارداد من با مس به عنوان سرمربی است ولی باید واقعیت را قبول کنم. من دیگر سرمربی نیستم و باید فکر کنم که می‌توانم مسئولیت مدیرفنی را بپذیرم یا خیر، من به داوری احترام می‌گذارم ولی باید ببینم در این پست موفق هستم یا نه، اخلاقم اینگونه است که اگر کار نکنم افسردگی می‌گیرم و با وجود سن زیاد دوست دارم همیشه در صحنه باشم.»

وی در پایان گفت: «تا به حال پیش نیامده بود که برکنار شوم اما این برکناری باعث نمی‌شود که همه چیز را زیر پا بگذارم. آنقدر به ایرانی‌ها ارادت دارم که مردم کرواسی به من می‌گویند ایرانی.»