اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بلاتکلیفی پخش مستند جنجالی از تلویزیون


کارگردان "فرقه‌های سری" اعلام کرد با وجود پخش آنونس‌های این مستند از شبکه اول و قرار بر پخش آن در ساعت 23:15 دوشنبه 22 مهر، این اتفاق رخ نداد و مدیر گروه معارف شبکه یک نیز نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

خبرگزاری مهر: کارگردان "فرقه‌های سری" اعلام کرد با وجود پخش آنونس‌های این مستند از شبکه اول و قرار بر پخش آن در ساعت 23:15 دوشنبه 22 مهر، این اتفاق رخ نداد و مدیر گروه معارف شبکه یک نیز نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

اسماعیل حاج‌حیدری نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان مستند "فرقه‌های سری" به خبرنگار مهر گفت: ما آنونس برنامه را برای ساعت 23:15 روز دوشنبه 22 مهر ساخته بودیم اما گویا قرار است زمان پخش برنامه تغییر پیدا کند. شب گذشته نیز که مثل هفته قبل برنامه با وجود اطلاع رسانی قبلی روی آنتن نرفت، تماس‌هایی داشتم که از من دلیل عدم پخش برنامه را می‌پرسیدند.

وی افزود: آنها تأکید می‌کردند آیا قرار نیست "فرقه‌های سری" روی آنتن برود؟ به نظر مخاطبان این امر یک تئوری توطئه است اما من چنین احساسی ندارم و تصور می‌کنم سیما به دنبال پخش برنامه در یک زمان خوب است اما نمی‌دانم چرا در این باره بدقولی می‌شود و پخش عقب می‌افتد.

این مستندساز تصریح کرد: برنامه ما کارشناسانی به پنج زبان زنده دنیا دارد و بخش‌هایی از تصویربرداری آن در ترکیه و ایتالیا انجام شده است. سخاوت‌دوست که آهنگساز فیلم‌های سینمایی است موسیقی آن را ساخته و از سپیده قناتی که صداگذار آثار سینمایی و سریال مطرحی چون "کیف انگلیسی" بوده است، استفاده کرده‌ایم. از طرفی مباحث جدی و مهمی در برنامه طرح می‌شود.

حاج حیدری تأکید کرد: پخش این برنامه می‌توانست هفته‌ای سه روز در ساعت بهتری باشد اما دو سه ماه است با بدقولی مواجهیم و در حالی که قرار بود برنامه دوشنبه هفته پیش پخش شود، این اتفاق نیفتاد و این هفته هم که اینطور شد. مدیران می‌گویند به دنبال وقت بهتری هستند و قرار است جای بهتری به این برنامه داده شود اما گویا در همان دوشنبه ساعت 23:15 نیز برنامه دیگری را جایگزین کرده‌اند و احتمالا "فرقه‌های سری" یک ربع مانده به بامداد روی آنتن می‌رود.

وی اذعان کرد: در حالی که این زمان معمولا به برنامه‌های درجه چند اختصاص پیدا می‌کند نه برنامه‌هایی که خود سازمان برایشان هزینه کرده و چند سال ساخت آنها طول کشیده است. از طرفی دوشنبه شب‌ها همزمان با پخش برنامه 90 است که مخاطبان فراوانی دارد.

"فرقه‌های سری" نخستین بار با هدف به تصویر كشیدن حقایق پشت پرده فرقه‌های سری سیاسی مذهبی در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای از شبكه مستند پخش شد. شوالیه‌های معبد، شوالیه‌های مالت، کابالا، فراماسونری، شیطان گرایی، انجمن جمجمه و استخوان، بیلدربرگ و ... در این برنامه معرفی شدند و شان استون یکی از کارشناسان آن بود.

شان استون، اسکات فرانک، خاخام آرون کوهن، خاخام دیوید وایس و... از جمله کارشناسان خارجی و حسن عباسی، مجید شاه‌حسینی، موسی فقیه‌حقانی و شهریار بحرانی از جمله کارشناسان داخلی این برنامه بودند.


ویدیو مرتبط :
تلویزیون زینبیه ترکیه(zeynebiyetv)/ پخش مستند روح الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان پخش مجدد سریال جنجالی تلویزیون



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال سرزمین کهن

کمال تبریزی که سریال «ابله» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد، همچنین معتقد است: برخلاف کارهای شبکه نمایش خانگی که شروع طوفانی دارند، «ابله» آرام آرام مخاطبانش بیشتر می‌شود و مخاطب با لحن و حرف سریال آشنا می‌شود.

کمال تبریزی درباره‌ آخرین وضعیت سریال «سرزمین کهن» که پس از پخش قسمت‌های ابتدایی به دلیل پاره‌ای اعتراضات متوقف شد، اظهار کرد: تمام اصلاحات قبلی کنار می‌رود و اصلاحات جدید را آغاز می‌کنیم که بسیار کمتر از قبل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، این کارگردان گفت: طبق صحبتی که با آقای پورمحمدی (معاون سیما) داشتیم، قرار است پخش‌ سریال تاریخی «سرزمین کهن» از پاییز آغاز شود.

وی تاکید کرد: اصلاحات قبلی، خود دلایل مشکلات به وجود آمده شد و حذف برخی صحنه‌ها سوءتفاهماتی را پیش آورد و برگشتن آن صحنه‌ها بسیاری از چیزها را روشن خواهد کرد.

کمال تبریزی که سریال «ابله» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد، همچنین معتقد است: برخلاف کارهای شبکه نمایش خانگی که شروع طوفانی دارند، «ابله» آرام آرام مخاطبانش بیشتر می‌شود و مخاطب با لحن و حرف سریال آشنا می‌شود.

این کارگردان از پایان فاز اول این مجموعه خبر داد و گفت: تصویربرداری فاز اول تمام شده و قسمت‌های باقیمانده در حال آماده‌سازی هستند. ادامه کار بستگی به بازخورد نهایی دارد تا اگر شد فاز دوم را ادامه دهیم.

وی با اشاره به بازخوردهای این مجموعه اظهار کرد: وزارت ارشاد و موسسات ویدئو رسانه سلایق مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به سمت فضای خاصی و محصولات خاصی گرایش داده‌اند. اگر این را در نظر بگیریم استقبال از «ابله» خوب بوده است.

تبریزی با اظهار رضایت از اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی، درباره‌ ادامه کار در این فضا گفت: «ابله» تجربه خوبی برایم بود اما آنقدر طرح و ایده در سینما دارم که فکر نکنم به این زودی برگردم.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا