اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بشار اسد: حمله به سوریه با واکنش متحدانمان همراه خواهد شد



مصاحبه بشار اسد با شبکه آمریکایی سی بی اس

در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی بی اس
بشار اسد: حمله به سوریه با واکنش متحدانمان همراه خواهد شد

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که حمله به سوریه با واکنش متحدانش همراه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بشار اسد در گفت‌وگو با شبکه سی بی اس آمریکا در دمشق اعلام کرد که مسئولیت استفاده از سلاح‌های شیمیایی در غوطه شرقی را نمی‌پذیرد.

رئیس‌جمهور سوریه امروز تاکید کرد که ادله مربوط به استفاده از سلاح‌های شیمیایی در الغوطه شرقی، ادله محکمی نیست.

بشار اسد تاکید کرد: در صورت وقوع حمله به سوریه متحدان سوریه واکنش نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: حمله به سوریه هدف قرار دادن نیروهای سوریه برای ایجاد تغییر و توازن قواست.

رئیس جمهور سوریه در عین حال گفت که نمی داند حمله نظامی علیه سوریه صورت خواهد گرفت یا خیر اما تاکید کرد که سوری ها با همه توان خود برای این قضیه آماده هستند.

شبکه سی بی اس آمریکا قرار است فردا صبح بخش‌هایی از گفت‌وگو با رئیس جمهور سوریه را نشان دهد و فردا شب نیز شبکه سی بی اس مصاحبه کامل وی را پخش خواهد کرد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
پشت كردن بشار اسد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاریس(خیلی با بشار اسد حال كردم دمش گرم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولتیماتوم 72 ساعته ملک عبدالله به بشار اسد: اگر کشتار مردم را متوقف نکنی، به سوریه حمله زمینی می کنم



 

 

 

 

اولتیماتوم  , ملک عبدالله  , بشار اسد, سوریه

 

 

برخی از رسانه های عربی مدعی شدند که ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی اولتیماتوم 72 ساعته به به بشار اسد رئیس جمهور سوریه داده است.

ملک عبدالله به رئیس جمهور سوریه گفته است که اگر تا 72 ساعت اینده کشتار مردم را متوقف نکند، نیروی زمینی عربستان وارد خاک سوریه خواهد شد.

همچنین، نهارنت به نقل از منابع خود در عربستان سعودی نوشت: هم اکنون،  تعدادی از تانک های عربستان در حال حرکت به شمال این کشور و شهر تبوک هستند که در 90 کیلومتری مرز اردن قرار دارد.

این سایت عربی در ادامه نوشت: در جلسه ی اتحادیه عرب توافق شد که نیروی زمینی عربستان در خط مقدم نیروهای حافظ صلح در سوریه باشد.

اتحادیه عرب روز شنبه تصمیم گرفت که از مخالفان در سوریه حمایت سیاسی و مالی کند و از سازمان ملل خواست که به سوریه نیروهای حافظ صلح اعزام کند.

همچنین سعود الفیصل تاکید کرده بود که باید از مخالفان مسلح سوریه همه نوع حمایت به عمل آید.

قابل ذکر است، دشمنی دولت وهابی سعودی با سوریه ، مربوط به امروز و دیروز نیست و از دیرباز به دلیل روابط حسنه سوریه با ایران و همچنین حمایت این کشور از گروه هایی چون حزب الله و حماس، پادشاه عربستان از هر فرصتی برای  ضربه به سوریه، استفاده کرده است.../انتخاب