اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بسته مشکوک در مرکز بروکسل خنثی شد


گروهی از ماموران ویژه بلژیک یک بسته مشکوک حاوی بمب را در پایتخت این کشور خنثی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان:‌ گروهی از ماموران ویژه بلژیک یک بسته مشکوک حاوی بمب را در پایتخت این کشور خنثی کردند.

به گزارش شبکه فرانس پرس؛ بسته مشکوک حاوی بمب در مرکز شهر بروکسل پایتخت بلژیک خنثی شد.
 
گروه های خنثی سازی بمب، با انجام عملیات "انفجار کنترل شده،" بسته مشکوک حاوی بمب در خیابانی در شهرک اوکل در مرکز شهر بروکسل را خنثی کردند.


ویدیو مرتبط :
افتتاح مشکوک مرکز تجاری ترکیه در ایران با سکوت خبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخلیه ساختمان کنگره آمریکا پس از شناسایی بسته مشکوک/ نامه فرستاده شده برای اوباما حاوی سم بوده است



تخلیه ساختمان کنگره آمریکا پس از شناسایی بسته مشکوک

منابع خبری آمریکا از کشف یک بسته مشکوک در ساختمان کنگره این کشور و تخلیه بخشی از این ساختمان خبر دادند.

به گزارش فارس، ساعتی پس از اعلام خبر شناسایی بسته مشکوکی که برای «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا ارسال شده بود، منابع خبری از شناسایی بسته‌ای مشکوک در یکی از ساختمان‌های کنگره آمریکا خبر دادند.

پایگاه «پلیتیکو» گزارش داده است که در حال حاضر تیم‌های کشف و خنثی‌سازی بمب در محل دو ساختمان دفاتر سنای «هارت» و «راسل» در کنگره حضور یافته‌اند.

شبکه راشاتودی هم گزارش کرده است که تیم‌های خنثی‌سازی در حال تخلیه طبقه اول این ساختمان‌ها هستند.

این خبر در حالی اعلام شده که صبح امروز هم خبری مبنی بر ارسال نامه‌ای حاوی ماده سمی «ریسین» برای سناتور جمهوری‌خواه «راجر ویکر» منتشر شد. این ماده در صورت استشمام به شدت خطرناک و کشنده است./فارس

 

کاخ سفید,باراک اوباماعارسال بسته سمی برای اوباما

یک مقام آمریکایی:

نامه فرستاده شده برای اوباما حاوی سم بوده است/ تکذیب ارتباط نامه با انفجار بوستون

یک مقام کاخ سفید گفت فرد ارسال کننده نامه سمی برای رئیس جمهوری آمریکا نامه مشابهی نیز به یک سناتور آمریکایی فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه NBC، یک نامه که برای "باراک اوباما" ارسال شده بود توسط نیروهای امنیتی کاخ سفید کشف و برای بررسی های بیشتر به پلیس فدرال ای کشور سپرده شد.

یک مقام کاخ سفید با اعلام این خبر گفت نامه مذکور بسیار شبیه به نامه ای است که برای سناتور "راجر ویکر" ارسال شده است. در همین حال پلیس فدرال اعلام کرده هویت فرد ارسال کننده این نامه ها را شناسایی کرده اما هنوز وی را دستگیر نکرده است.

بر این اساس در نامه ارسال شده برای اوباما، ماده سمی موسوم به "ریسین" وجود داشته که می تواند فرد را در عرض 36 ساعت بکشد. گفته می شود نتایج نهایی تحقیقات اف بی آی ظرف 24 تا 48 ساعت آینده اعلام می شود. به گزارش رسانه های آمریکایی، کشف نامه مشابهی در سنای آمریکا نیز سبب تعطیلی بخشی از کنگره آمریکا شده است.

یک مقام پلیس فدرال در پاسخ به سوال خبرنگاران وجود ارتباط بین ارسال این نامه های سمی با حمله تروریستی در حاشیه یک مسابقه دو ماراتن در ایالت بوستون را تکذیب کرد./مهر