اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بسته خبری برترین ها: از حضور مجری من و تو در کاخ جشنواره تا معضل آدامس در مترو!


از این پس اخبار مهم روز را خیلی خلاصه و سرجمع ارائه می کنیم، تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی شود، امیدواریم ارائه اخبار مهم روز در این قالب مورد پسند شما باشد.

صبح بخیر: از این پس اخبار مهم روز را خیلی خلاصه و سرجمع ارائه می کنیم، تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی شود، امیدواریم ارائه اخبار مهم روز در این قالب مورد پسند شما باشد.

تاتناعهلع

مسئولین امر مترو از معضل آدامس و پفک شهروندان گله کرده اند، نظافت آدامس دشوار و هزینه بر است، مردم هم اصرار دارند خلاف نزاکت رعایت کنند ظاهرا، این از مردم.

تاتناعهلع

اما دولت و به طور خاص وزارت کشور امروز به طرح «گشت امنیت اخلاقی» رسما ورود پیدا کردند و این طرح پر حاشیه را برای بررسی بیشتر به روحانی حواله داد، دولتی ها شاکی اند که چرا بدون هماهنگی «گشت امنیت اخلاقی» اجرایی شده.

تاتناعهلع

بازی جنجالی پرسپولیس در اهواز امروز با بازداشت 4 تماشاچی خاطی در صدر خبرهای فوتبالی بود.

تاتناعهلع

حضور مجری من و تو؛ منصوره حسینی، در جشنواره جهانی فیلم فجر عده ای را نگران کرده، مشخص نیست چرا؟ آن چه که مشخص است پاسخ کیوان کثیریان که گفته ما دعوتش نکردیم و ترددش در کشور خیلی ارتباطی به ما ندارد و نهادهای دیگر مرجع اند.

تاتناعهلع

رییس انجمن انبوه سازان هم آب پاکی را روی دست مردم ریخت و گفت: منتظر کاهش قیمت مسکن نباشید، البته که پیش بینی اش دشوار نبود، اما مسئولی تا به امروز با این صراحت اعلام نکرده، حادثه ی کارواش سعادت آباد هم با مقصر اعلام کردن شهرداری ختم شد و همین.

تاتناعهلع

غیبت سئوال برانگیز حنیف عمران زاده هم حاشیه پر رنگ اخبار فوتبالی امروز بود، در مورد حنیف اوضاع خیلی مبهم است، هر کس چیزی می گوید در تناقض با حرف دیگری، به نوعی اخراج محترمانه شاید.


ویدیو مرتبط :
کاخ جشنواره تحت تاثیر حضور لیلا حاتمی/آنونس گزارش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ مدیران به حضور مجری «من و تو» در جشنواره جهانی فیلم فجر / عکس



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,جشنواره جهانی فیلم فجر

جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی روز سوم برگزاری خود را پشت سر گذاشت که حضور سوال برانگیز خبرنگار شبکه معاند «من و تو» در این رویداد را به همراه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر خیلی تلاش کرد که با نظم، برنامه ریزی و بدون هیچ حاشیه‌ای جشنواره را برگزار کند اما در سومین روز از برگزاری با حضور سوال برانگیز «منصوره حسینی» خبرنگار اتاق خبر شبکه من و تو با حاشیه همراه شد. شبکه من و تو شبکه بهایی و انگلیسی شناخته شده ایست که هجمه های بسیاری نسبت به نظام و مسئولان را در دستور کار خود داشته و دارد.

متولیان برگزاری خیلی تلاش کردند که این دوره را از حواشی دور کنند اما حضور این مجری باعث شد تا جشنواره دستخوش حاشیه قرار گیرد و ادامه کار را برای میرکریمی سخت کند.

اما حال سوال اینجاست که این فرد با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر گردیده است و علت این حضور چیست؟ در شرایطی که حضور یکی از خوانندگان کشور و عکس یادگاری با مجریان این شبکه از سوی وزارت ارشاد نیز نکوهش شد، حضور این خبرنگار در جشنواره ای با مدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد چه پاسخی در پی خواهد داشت؟

و در آخر کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی این جشنواره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به حضور این مجری عنوان کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر تنها مسئول میهمانان رسمی‌اش است و در قبال حضور تماشاگران عادی تعهدی ندارد.

وی ادامه داد: روزانه چند هزار نفر از جشنواره بازدید می کنند و کنترل عدم سوء پیشینه این تعداد امکان پذیر نیست. ضمنا هیچ پیش آگاهی از حضور ایشان وجود نداشت و هیچ کارتی به هیچ شکل در اختیارشان قرار نگرفت. طبعا ورود وی به کشور و تردد آزادانه در اماکن عمومی تحت مسئولیت مراجع ذی ربط دیگری است نه جای دیگر.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران