اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بستنی طلای برج میلاد دادگاهی شد!


انتشار خبر سرو بستنی طلای 400 هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد در شهریور ماه سال جاری به یکی از جریان سازترین خبر ها تبدیل شد و مسئولان مربوطه را به واکنش واداشت.

انتشار خبر سرو بستنی طلای 400 هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد در شهریور ماه سال جاری به یکی از جریان سازترین خبر ها تبدیل شد و مسئولان مربوطه را به واکنش واداشت.

تقی گل‌رخسار مدیر عامل رستوران گردان برج میلاد در روز 12 شهریور در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری فارس در خصوص سرو این بستنی گفت: این بستنی بزودی سرو خواهد شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه باید بخشی از ظروف این بستنی را از خارج کشور وارد کنیم، گفته بود:  با توجه به اینکه قیمت طلا بالا رفته است این بستنی نیز گران تر شده است.
 
به گفته گل‌رخسار، 2 گرم و 30 سوت طلای خوراکی در این بستنی استفاده می‌شود. البته این طلای خوراکی فقط در کشور آلمان تولید می‌شود و باید وارد کشور کنیم.

وی درباره طلای خوراکی گفته بود: این طلا به صورت پودر و برگه است و در کشور از هر دوی آن استفاده خواهیم کرد.

مسئول رستوران گردان برج میلاد با بیان اینکه در سایر کشورها از پودر طلا استفاده می‌شود ادامه داد:  ایران دومین کشور است که از برگه طلا استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند بستنی طلا را میل کنند باید یک روز قبل سفارش دهند، گفت: ساخت این بستنی یک روز طول می‌کشد.
 
انتشار این خبر با  بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت .بعد از انتشار این خبر، تقی گل رخسار طی تماس تلفنی با خبرنگار فارس مدعی شد که من در این زمینه مصاحبه نکرده‌ام. در حالی که فایل صوتی متن گفت‌وگوی خبرنگار فارس با وی قابل انتشار است.
 
بعد از انتشار این خبر، روزنامه همشهری نوشت که محمدباقر قالیباف شهردار تهران دستور جلوگیری از هر گونه اشرافی‌گری در برج میلاد را داده است. قالیباف تاکید کرد، برج میلاد نماد پشرفت و خلاقیت مهندسان ایرانی در عرصه بین المللی است و هزینه ای که این مجموعه بر شهر تحمیل کرده باید با مدیریت جهادی به بیت المال بازگردد اما دقت شود نباید این را بهانه ای برای ترویج اشرافی گری قرار داد و با هر اقدامی که در این مجموعه مروج اشرفی گری باشد باید قویا برخورد شود.
 
همچنین سید جواد شوشتری رئیس هئیت مدیره برج میلاد نیز به روزنامه رسمی شهرداری تهران گفت که ایده سرو بستنی طلا مربوط به پیمانکار بوده و شهرداری تهران در این زمینه نقشی نداشته است.
 
با این وجود روز گذشته احضاریه دادگاه مبنی بر شکایت آقای گل رخسار از خبرنگار اجتماعی  فارس به خبرگزاری ارسال شده است.  این درحالی است که طبق روال متعارف همیشه مدیران مسئول رسانه‌ها پاسخگوی اخبار منتشره  هستند و علی القاعده فرد شاکی می بایست از مسئول حقوقی خبرگزاری شکایت کند نه خبرنگاری که صرفاً به وظیفه حرفه‌ای خود عمل کرده است.

گفتنی است خبرنگار فارس هفته آینده با حضور در دادگاه، مستندات خود درباره اظهارات  تقی گل‌رخسار مدیر رستوران گردان برج میلاد را ارائه می‌کند.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از بستنی 400 هزاری برج میلاد تا این بستنی 44 میلیونی (+تصاویر)



 

 

 بستنی 400 هزاری برج میلاد

 

 

این دسر كه دو قیراط الماس داشته و با خاویار و طلا و بهترین شكلات بلژیكی مزین شده بستنی‌هایی مانند بستنی طلای 400 هزار تومانی برج میلاد خودمان را به گاراژ می‌زند.

 

اگر هوس خوردن دسر شكلاتی شبیه تخم‌مرغ‌های ایستر را كرده‌اید سری به این رستوران بزنید.

 

 بستنی 400 هزاری برج میلاد

 

 

به گزارش خبرآنلاین، اشتهای شما كور خواهد شد اگر قیمت دسر پودینگی 44 میلیون تومانی را دیده، و حاضر به پرداخت آن نباشید و یا اصلا نداشته باشید كه پرداخت كنید!

 

 

 بستنی 400 هزاری برج میلاد

 

 

این دسر كه دو قیراط الماس دارد و با خاویار و طلا و بهترین شكلات بلژیكی مزین شده است بستنی‌هایی مانند بستنی طلای 400 هزار تومانی برج میلاد خودمان را به گاراژ می‌زند.

 

پودینگ این دسر از 4 نوع از بهترین شكلات‌های بلژیكی با طعم‌های هلو و پرتغالی و ... ساخته شده است.

 

 

 بستنی 400 هزاری برج میلاد

 

 

به گزارش دیلی‌میل، این دسر توسط سر آشپز معروف مارك گیبرت در منطقه لیندث هاو و در هتل هاوس ویندرمر در كامبریای انگلیس كنار بزرگترین دریاچه طبیعی این كشور ساخته و به مناسبت هفته ملی شكلات ناقابل به قیمت 22 هزار پوند عرضه شده است.

 

سال گذشته دسر سرندیپیتی فروزن در نیویورك به قیمت 15730 پوند به فروش رفت اما اینك این گرانترین دسر پودینگی دنیا 22 هزار پوند بفروش می‌رود!

سال گذشته دسر سرندیپیتی فروزن در نیویورك به قیمت 15730 پوند به فروش رفت

 

 

 بستنی 400 هزاری برج میلاد

 

 

كامبریای انگلیس/عصرایران