اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بستنی اوباما در روسیه +عکس


تولید یک بستنی در روسیه موجب تنش میان رسانه‌های آمریکا و روسیه شده است.

ایسنا: تولید یک بستی در روسیه موجب تنش میان رسانه‌های آمریکا و روسیه شده است.

بستنی اوباما در روسیه +عکس

«یک شرکت روسی سعی می‌کند با تولید محصولی جدید با نام Little Obama (اوبامای کوچک) از روابط سرد میان مسکو و واشنگتن استفاده کند تا بتواند محصولات خود را بفروشد.

روی بسته‌بندی بستنی شکلاتی این شرکت به زبان روسی نوشته شده «اوبامکا» و عکس یک کودک خندان آفریقایی دیده می‌شود که به یکی از گوش‌هایش گوشواره آویزان کرده و در دستش بستنی گرفته است.

شرکت بستنی‌سازی «سلاویتا» در بیانیه‌ای اعلام کرده که محصول جدید، بخشی از کمپینی برای شاد کردن کودکان است و شخصیت‌های «شاد» را نشان می‌دهد.

این شرکت اعلام کرده است: «بستنی جدید با شکل‌ها و طعم‌های مختلف، نژادهای اصلی بشر روی کره زمین را نشان می‌دهد.»

همچنین در این بیانیه آمده است: «نام بستنی باید برجسته باشد. برای افراد خیال‌پرداز، نام‌ها می‌تواند نشانه‌های مختلفی در ذهن‌ها زنده کند اما این محصول برای کودکان و از سیاست به دور است.»

اما یک مقام مسئول آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، گفته است: «ما از کمپین دشمنی با آمریکا که رسانه‌های روسیه آن را رهبری می‌کنند، ناخرسندیم؛ به ویژه این‌ که این دشمنی اکنون با نژادپرستی آمیخته شده است.»


ویدیو مرتبط :
آمادگی اوباما برای مذاکره با ایران و روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحقیر اوباما توسط معاون نخست وزیر روسیه +عکس




 اخبار بین الملل- تحقیر اوباما توسط معاون نخست وزیر روسیه +عکس

معاون نخست وزیر روسیه با توئیت کردن تصویری از رئیس‌جمهور آمریکا، اقتدار باراک اوباما را به سخره گرفته است.

به گزارش  فارس، به نقل از شبکه خبری «العربیه»، مدت کوتاهی بعد از اینکه آمریکا موج تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه روسیه اعمال کرد، دمیتری روگوزین، معاون نخست وزیر روسیه، با توئیت کردن یک عکس، اقتدار باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا را به سخره گرفت.

او تصویری را منتشر کرد که در آن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یک پلنگ را در بغل گرفته و در کنار آن تصویری از اوباما را گذاشته بود که یک سگ سفید کوچک را در بغل دارد و سپس نوشته: «ما ارزش‌ها و متحدان متفاوتی داریم».

بر اساس این گزارش، این توئیت چند روز بعد از آن منتشر شد که دولت اوباما با اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به بهانه دخالت در بحران اوکراین، به اتحادیه اروپا پیوست.

ظاهرا تصویر پوتین در طول بازی‌های المپیک سوچی گرفته شده در حالی که تصویر اوباما زمانی گرفته شده که برای حضور در مجلس سنا تلاش می‌کرده است.

 

اخبار,اخباربین الملل,باراک اوباما ,  , ولادیمیر پوتین

 اخبار بین الملل  - فارس