اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بزی که روی دو پا راه می‌رود / تصاویر



اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,بزدوپا

یک بز که به صورت نصفه به دنیا آمده است و پای عقبی ندارد قادر است که روی دوپای جلوییش راه برود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، بزی که بدون دو پای عقبی به دنیا آمده و فقط با دو پای جلوییش راه می‌رود غلبه‌اش بر مصیبت‌های زندگی را با رسیدن به شش ماهگی جشن می‌گیرد.

صاحبان این بزغاله‌هم تصور زنده ماندن برای آن نمی‌کردند اما چند روز پس از به دنیا آمدن بر این ناتوانی مادرزادی‌اش غلبه کرد و تبدیل به یک راه رونده قوی شد.

آن‌گونه که یکی از شاهدانی که دیده است بزی که این یزغاله را به دنیا آورده است، می‌گوید؛ مادر این بزغاله به تازگی دو بزغاله سالم به دنیا آورده است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,بزدوپا

 

بزغاله به دنیا آمده در جنوب غربی چین حالا دیگر به تنهایی در مزرعه روی دو پای جلوییش به این طرف و آن طرف می‌پرد و همراه گله‌اش می‌گردد.


ویدیو مرتبط :
مدار صفر درجه .. پا همان جا می رود که دل می رود..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این سگ روی دو پا راه می‌رود + تصاویر



پس‌ازآنکه این سگ پشمالوی باهوش طی تصادفی شدید یکی از پاهای جلویی اش را از دست داد، او یاد گرفت که کاملاً عمودی روی دو پای عقب خود راه برود.

 پس‌ازآنکه این سگ پشمالوی باهوش طی یک تصادف شدید در استان سیچوانِ چین یکی از پاهای جلویش را از دست داد،  یاد گرفت که کاملاً عمودی و صاف روی دو پای عقب خود راه برود. اکنون باربی در شهر چنگدو به یک ستاره‌ی محلی تبدیل‌شده و به‌تدریج راه خود را هم در شبکه‌های اجتماعی بازکرده است.

به گفته‌ی صاحب این سگ، چِن میانیانگ، سال 2011 باربی با موتورسیکلت تصادف کرد و به دلیل شدت جراحات و برای نجات جانش یکی از پاهای او را طی یک عمل جراحی 760 دلاری قطع کردند. تا شش ماه اول کنار آمدن با شرایط جدید برای باربی سخت بود اما کمکم یاد گرفت که روی دو پای عقبش راه برود.

اخبار,اخبار گوناگون, این سگ روی دو پا راه می‌رود

 

اخبار,اخبار گوناگون, این سگ روی دو پا راه می‌رود

 

اخبار,اخبار گوناگون, این سگ روی دو پا راه می‌رود

 

اخبار,اخبار گوناگون, این سگ روی دو پا راه می‌رود

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان