اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بزرگ‌ترین پرچم جهان



 

بزرگترین پرچم

 

پرچم کشور مراکش با اندازه ای نزدیک به ۶۰ هزار متر مربع و با وزن ۲۰ تن در شهر داخلا به نمایش گذاشته شد.

 

به این ترتیب رکورد بزرگ ترین پرچم جهان شکسته شده و به نام کشور مراکش ثبت شد.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)


ویدیو مرتبط :
ذلت بزرگ زیر پرچم بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از بزرگ ترین پرچم جهان +عکس


طرفداران تیم فوتبال ناسیونال اروگوئه در جایگاه تماشاگران استادیوم خانگی خود در شهر مونته ویدئو بزرگ ترین پرچم جهان را به نمایش گذاشتند.

جام جم آنلاین: طرفداران تیم فوتبال ناسیونال اروگوئه در جایگاه تماشاگران استادیوم خانگی خود در شهر مونته ویدئو بزرگ ترین پرچم جهان را به نمایش گذاشتند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، طرفداران تیم فوتبال ناسیونال اروگوئه در جریان دیدار تیمشان با تیم فوتبال تولوكا در چارچوب رقابت های كوپا لیبرتادورس در استادیوم سنتناریو پرچمی به طول 600 و عرض 50 متر به مساحت 30 هزار متر مربع را به نمایش گذاشتند.

این پرچم به رنگ های آبی، سفید و قرمز و آرم تیم ناسیونال توسط 5000 نفر از طرفداران این تیم  با هزینه 70 هزار دلار تهیه شده است.

رونمایی از بزرگ ترین پرچم جهان +عکس