اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بزرگترین شانس زندگی سیما تیرانداز چه بود؟


سیما تیرانداز" بازیگر نقش "عفت" در مجموعه"دودكش" ضمن تشكر ویژه از "محمدحسین لطیفی" کارگردان این مجموعه گفت: بزرگترین افتخارم ، كار در تیمی است كه "محمدحسین لطیفی" كارگردانی آن را عهده‌دار بوده و نهایت تشكر را از او دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان: سیما تیرانداز" بازیگر نقش "عفت" در مجموعه"دودكش" ضمن تشكر ویژه از "محمدحسین لطیفی" کارگردان این مجموعه گفت: بزرگترین افتخارم ، كار در تیمی است كه "محمدحسین لطیفی" كارگردانی آن را عهده‌دار بوده و نهایت تشكر را از او دارم.

بازیگر سریال "دودكش" گفت: كار با "محمدحسین لطیفی" و تیم "دودكش" بزرگترین تجربه و شانس زندگی‌ام بود.

وی با در تشریح حال و هوای خود از حضور در مجموعه‌"دودكش" افزود: حال بسیار خوبی از حضور در این مجموعه به دلیل كار با افراد حرفه‌ای و بازیگران خوب دارم و امیدوارم این تجربه دوباره تكرار شود.



*دوست نداشتم كار تمام شود

"تیرانداز" در خصوص لذت‌بخش بودن كار در گروه تولید دودکش تصریح كرد: به قول "برزو نیك‌ نژاد" نویسنده كار، به ندرت اتفاق می‌افتد كه حال همه افراد یك تیم خوب باشد و خوشبختانه در"دودكش" این اتفاف افتاد.

بازیگر نقش "عفت" ادامه داد: هر آن چیزی كه ما بازیگران اجرا كردیم، به طور 100 درصد در متن "برزو نیك نژاد" به نگارش درآمده بود و احتیاجی به تغییر یا بداهه‌گویی نداشتیم.

وی تصریح كرد: برای هر كلمه و هر بازیگر به خوبی فكر شده بود و خوشبختانه همه چیز برای بازیگران كامل بود.

*همه هنرمندان خوش درخشیدند

"تیرانداز" در خصوص همكاری‌اش با بازیگران تیم "دودكش" اظهار داشت: به عقیده من همه بازیگران با یكدیگر پاسكاری خوبی داشتند و در كنار آن سرگروه‌ها توانسته بودند دستیاران خوبی را در "دودكش" دور یكدیگر جمع كنند.

وی ابراز داشت: بیشتر اتفاقات خوب "دودكش" را از حضور مثبت و پرانرژی "محمدحسین لطیفی" می‌دانم و آرزو می‌كنم كه برای همه هنرمندان تجربه كار با این كارگردان بزرگ فراهم شود.


ویدیو مرتبط :
زهر چشم تک تیرانداز از داعشی خر شانس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرگس محمدی: "ستایش" بزرگترین شانس زندگی‌ام است


بازیگر مجموعه تلویزیونی "‌ستایش‌"، با بیان این كه نقش‌های خاكستری از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، بر علاقه و تمایل خود برای ایفای چنین نقش‌هایی تاكید كرد.


بازیگر مجموعه تلویزیونی "‌ستایش‌"، با بیان این كه نقش‌های خاكستری از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، بر علاقه و تمایل خود برای ایفای چنین نقش‌هایی تاكید كرد.

نرگس محمدی گفت: ‌ستایش‌ دختری مهربان، مطیع و آرام است كه با دخترهای امروزی قابل مقایسه نیست. قهر كردن ‌ستایش‌ از خانه و ازدواج او با ‌طاهر‌ به علت شرایطی است كه برایش به وجود می‌آید.

محمدی درمورد ملاك انتخاب نقش‌های خود گفت: تا سال گذشته فیلمنامه خوب ملاك انتخاب نقش‌هایم بود، اما اكنون فكر می‌كنم كه كارگردان بسیار مهم است و تصمیم دارم از این پس با كارگردان‌های خوب و حرفه ای همكاری كنم.

این بازیگر به ابراز علاقه و تمایل خود به ایفای نقش‌های خاكستری اشاره كرد و گفت: بازی در چنین نقش‌هایی به علت برخورداری از پیچیدگی‌های خاص، بیشتر مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد.

محمدی از بازی در كنار بازیگران بزرگی چون داریوش ارجمند و محمود عزیزی در این مجموعه ابراز خرسندی كرد و گفت: از این اساتید از جمله استاد عزیزی نكات فراوانی آموختم. بازی در مجموعه "ستایش" بزرگترین شانس زندگی‌ام است.

سعید سلطانی كارگردان این اثر از نظر شخصیتی و حرفه ای كارگردانی بی نظیر است و آنقدر بخش‌ها را به خوبی توصیف می‌كند كه بازیگر به راحتی می‌تواند آنها را اجرا كند. ‌محمدی از بازی در فیلم سینمایی «ساعت شلوغی» به كارگردانی آرش معیریان خبر داد و گفت: در این فیلم شاهرخ استخری، سحر قریشی و بهنوش بختیاری نیز ایفای نقش می‌كنند.

منبع: فیلم نیوز