اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بزرگان بیهوشی دنیا در تهران گردهم می آیند


بزرگان بیهوشی دنیا، در دوازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد ایران، که در تهران برگزار می شود، گردهم می آیند.

خبرگزاری مهر: بزرگان بیهوشی دنیا، در دوازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد ایران، که در تهران برگزار می شود، گردهم می آیند.

دكتر اتابك نجفی دبیر اجرایی دوازدهمین كنگره بین المللی بیهوشی ، مراقبت های ویژه و درد ایران با حضور روسای انجمن های آنستزیولوژی و مسوولان عالی رتبه علمی از ۲۷ کشورجهان ونیزبا سخنرانی وزرای بهداشت و درمان و تعاون، كار و رفاه اجتماعی ،ریاست سازمان نظام پزشكی و مدیران عامل بیمه های پایه فردا در تهران آغاز بكار می كند.

وی گفت: مهمترین میهمانان خارجی این كنگره عبارتند از پروفسور میلر، نویسنده كتاب بیهوشی دنیا ، پروفسور ویلیام ویلسون رئیس بخش آنستزیولوژی دانشگاه آدلاید استرالیا ، پروفسور دونات اشپان رئیس بخش آنستزیولوژی دانشگاه زوریخ در سوئیس، دكتر مكسی میلیان یوناس از دانشگاه ساوت همپتون انگلیس، پروفسور مایكل رمسی رئیس بخش آنستزیولوژی دانشگاه بایلور در تگزاس آمریكا، خانم دكتر میرای كارن كول از دانشگاه استكهلم سوئد، پروفسور دان لون قوما رئیس بخش آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه از دانشگاه پاریس  و دكتر سرگئی كامرزل از آلمان. همچنین دكتر هدایت اله الیاسی ، دكتر هوشنگ فهیم و دكتر عبدالرسول فربد از اساتید داخلی و پیشكسوتان این رشته پزشكی نیز به عنوان میهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

مدیر گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشكی تهران در ادامه گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده وزرای بهداشت و رفاه و مدیران عامل بیمه های تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان و ریاست و معاونین نظام پزشكی نیز در آیین گشایش رسمی كنگره حضور خواهند داشت.

نجفی همچنین به مهمترین سر فصل های این كنگره اشاره كرد و گفت: در این كنگره مباحثی همانند بیهوشی ، مراقبت های ویژه ، درد شناسی و مسائل قانونی بیهوشی ، مسائل اخلاقی در بیهوشی و همچنین نكات  آموزشی و صنفی در این عرصه به طورکامل بررسی خواهد شد.

وی در پایان تاكید كرد: غیر از متخصصین بیهوشی و رشته های وابسته برای تمامی متخصصین، پزشكان جراح و داخلی و پرستارهای آی سی یو و همه رشته های وابسته با آی سی یو نیزدر این كنگره امتیاز بازآموزی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

دوازدهمین كنگره بین المللی بیهوشی ، مراقبت های ویژه و درد ایران، از صبح چهارشنبه اول مهر ۹۴ به مدت سه روز در سالن همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بزرگان وب دنیا در برج میلاد تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگان وب دنیا در برج میلاد تهران


رایتل حامی ویژه همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی, اقتصاد و گردشگری با حضور بزرگان وب دنیا شد.

خبرآنلاین: چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، 24 مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حمایت رایتل برگزار می شود.

در این همایش كه توسط شركت كاسپید و فاوا گستر شریف برگزار می شود، پنج تن از اساتید بین المللی بازاریابی اینترنتی تازه‌ترین اطلاعات، تكنیك ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان خواهند گذاشت.

در این همایش كه مخاطبین آن را بازرگانان، صاحبان برند و كسب و كار، مدیران شركت ها و سازمان های مرتبط با گردشگری و اقتصاد تشكیل می دهند، تازه ترین راهكارهای مربوط به برندسازی و افزایش فروش و توسعه بازار بررسی خواهد شد.

از اهداف این همایش می توان به این موارد اشاره كرد: شناسایی پتانسیل های موجود در فضای كسب و كار اینترنتی در اقتصاد شهری، نقش برندسازی در توسعه اقتصادی شهرهای نوظهور، نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری، بهره گیری از قدرت نفوذ شبكه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی این حوزه، و روش های راه اندازی كسب و كارهای آنلاین در جهت توسعه كارآفرینی.

اساتیدی همچون كسپر زیمنسكی (Kaspar Szymanski)، مدیر وب اسپم تیم گوگل از سال 2006 تا 2013 ، الن اورو (Alain Heureux)، رییس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدیر ارشد ماركتینگ Expedia بزرگترین سایت بوكینگ هتل و بلیت در دنیا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور ماركتینگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال 2011، كریستین. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال 2014 وحمید سپید نام، پرزیدنت SEMPO درایران و رییس هیات مدیره شركت كاسپید در این همایش حضور خواهند داشت.

گفتنی است این همایش همزمان در شهر كرج توسط شركت سادنا (25مرداد)، در مشهد توسط مدیر برتر (26 مرداد)، در اصفهان توسط گروه لرن بیزنس (27 مرداد)،در شیراز توسط گروه تبلیغات پارسی(28 مرداد) و همچنین در بندر عباس توسط شركت آذرک هولدینگ(29 مرداد) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 31- 22355829 تماس و یا به وب سایت www.ebconference.com مراجعه نمایند.