اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بر صحنه تماشاخانه ایرانشهر چه می گذرد؟


با شروع خرداد ماه نمایش های خوب، تالار ایرانشهر هم شروع شده است.

روزنامه تماشا: با شروع خرداد ماه نمایش های خوب، تالار ایرانشهر هم شروع شده است. «یرما» به کارگردانی علی رفیعی، «مرد بالشی» به کارگردانی محمد یعقوبی و «شام با دوستان» آیدا کیخایی. نمایش «مرد بالشی» با حضور علی سرابی، پیام دهکردی، احمد مهرانفر و نوید محمدزاده ساعت 20:30 در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.

دونالد مارگولیز نویسنده نمایش «شام با دوستان» و زهره جواهری مترجم این نمایشنامه است. نیکی کریمی، بهناز جعفری، احمد ساعتچیان و امیررضا دلاوری بازیگران نمایش «شام با دوستان» به کارگردانی آیدا کیخایی هستند.

تماشاخانه ایرانشهر با اجرای 3 نمایش روزهای خوبی را می گذارند

نمایش «شام با دوستان» از ششم خرداد ساعت 18:30 در سالن شماره یک ایرانشهر به مدت دو ماه اجرا می شود. همچنین تماشاخانه ایرانشهر در سالن استاد سمندریان میزبان «یرما» به کارگردانی علی رفیعی است.

مجتبی آقا میرزایی، سارا اکبری، مسعود جهانبخش، نسرین درخشان زاده، سارا رسول زاده، ساناز روشنی، مصطفی ساسانی، پریسا صبوری، یلدا عباسی و شهلا ندری نیز بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا و طراحی و کارگردانی علی رفیعی از اول خرداد ساعت 20 در تالار استاد سمندریان در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.


ویدیو مرتبط :
کاراکترهای محبوب پینوکیو در تماشاخانه ایرانشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"درس" مهرجویی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود



 

 

 

مدیر تماشاخانه ایرانشهر از اجرای عمومی نمایش "درس" به کارگردانی داریوش مهرجویی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.p>

مجید جوزانی مدیرعامل تماشاخانه ایرانشهر درباره اجرای عمومی نمایش "درس" به خبرنگار مهر گفت: با توجه به صدور مجوز متن نمایشنامه "درس" برای آقای داریوش مهرجویی و اجرای آن در جشنواره بیست و نهم تئاتر فجر طبیعتا برنامه ریزی برای اجرای عمومی اثر هم انجام شده است. طبق توافقاتی که با دبیرخانه جشنواره فجر و اداره کل هنرهای نمایشی انجام دادیم قرار شد نمایش "درس" بلافاصله بعد از اجرا در جشنواره بیست و نهم در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هم اجرا شود.

وی ادامه داد: تفاهم نامه و آیین نامه اجرا به آقای مهرجویی ارائه شده است. طبق اطلاعاتی که اعلام شده نمایش "درس" با حضور امیر جعفری و ترانه علیدوستی اجرا می شود.

مدیرعامل تماشاخانه ایرانشهر درباره سالن و مکان تمرین نمایش "درس" یادآور شد: شیوه آقای مهرجویی اینگونه است که تمرینات اولیه را در منزل خود انجام می دهند. اما هر زمان که ایشان نیاز به سالن تمرین داشته باشند از طرف تماشاخانه ایرانشهر سالن تمرین در اختیار ایشان قرار می گیرد.

داریوش مهرجویی نمایش "درس" نوشته اوژن یونسکو را که پیش از این ترجمه کرده بود، در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می برد.... / خبرگزارى مهر