اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بریدن سر داعشی‌ ها در «آمرلی»


در جریان شكستن محاصره منطقه آمرلی عراق توسط ارتش و نیروهای مردمی كه طی دو روز گذشته صورت گرفت، تروریست‌های داعش كه از دو ماه قبل این شهر را در محاصره خود داشتند، مرتكب جنایات جدیدی شدند.

روزنامه جمهوری اسلامی: در جریان شكستن محاصره منطقه آمرلی عراق توسط ارتش و نیروهای مردمی كه طی دو روز گذشته صورت گرفت، تروریست‌های داعش كه از دو ماه قبل این شهر را در محاصره خود داشتند، مرتكب جنایات جدیدی شدند.

آنها برای مخفی نگاه داشتن هویّت اعضاء خود اقدام به بریدن سرمجروحین و كشته شدگان و بردن سرها با خود نمودند. نكته قابل توجه اینكه تروریست‌های محاصره كننده «آمرلی» كه با داعش همكاری می‌كردند، از نیروهای بعثی بودند.

آمرلی، منطقه تركمان‌نشین عراق است كه مردم آن شیعه هستند و در طول دو ماه محاصره علیرغم مشكلات ناشی از فقدان غذا‌، دارو و سایر امكانات، در برابر تروریست‌های داعشی و بعثی مقاومت كردند.

از نكات مهم این مقاومت اینكه زنان آمرلی هم مانند مردان با دردست گرفتن سلاح به مقابله با تروریست‌ها پرداختند و در جلوگیری از سقوط شهر نقش مهمی ایفا كردند.


ویدیو مرتبط :
سر بریدن داعشی ها(طنز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلواپس ها و عکسی که بدتر از سر بریدن داعشی هاست (16+ هم نیست!)



اخبار سیاسی - دلواپس ها و عکسی که بدتر از سر بریدن داعشی هاست (16+ هم نیست!)

سعید قاسمی از چهره های دلواپس اخیراً در همایش "خط قرمز"‌ که در انتقاد از مذاکرات هسته ای برگزار شد، اعتراف کرد که ار عکس یادگاری کاندیداهای ریاست جمهوری با حسن روحانی و نوشته پشت سر آنها که ناظر بر اتحاد آنهاست، بیش از دیدن جنایات داعش و سر بریدن های آنها ناراحت شده است.

بخوانید:‌
 «من بیش از سر بریدن‌های داعشی‌ها از این ناراحت شدم که به دعوت رئییس جمهور همه کاندیداهای ریاست جمهوری -از کندترین‌شان تا تندترین‌شان- آمده بودند و با هم عکس گرفتند. عکسی که بالایش نوشته بود ما همه با هم هستیم و احتمالاً زیرش هم نوشته بود، نترسید، نترسید!»

 احتمالاً جناب قاسمی  می خواسته بگوید که در نهاد ریاست جمهوری، شعار دوران ناآرامی های بعد از انتخابات را احیا کرده اند (نترسید،‌نترسید ما همه با هم هستیم). در حالی که جمله ای که نوشته شده بود این بود: «همیشه در کنار هم هستیم.»

 

اخبار,اخبار سیاسی ,چهره های دلواپس

 
واقعاً وقتی یک نوشته ساده را که همه جا هم منتشر شده ،‌ ابتدا تحریف می کنند و بعد به عجیب ترین شکل ممکن تفسیر ، واقعاً‌ چگونه می توان به صداقت شان اعتماد داشت؟
آیا به نظر آقای دلواپس،‌باید کاندیداها تا همیشه رو در روی همدیگر بایستند و دعوا کنند؟
حالا در کنار هم بودن مسؤولان نظام جمهوری اسلامی چرا باید به مذاق بعضی ها ،‌حتی تلخ تر از سر بریدن های داعش هم باشد، سوالی است که در جوابش ، واقعیت ها نهفته است. واقعیت هایی که به ما می گویند چرا عده ای از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها نگرانند!

اخبار سیاسی - عصرایران