اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری هشتمین سال‌ مرگ صدام! +عکس


فراکسیون دولت قانون در پارلمان عراق، از وزارت خارجه این کشور خواست سفیر اردن در بغداد را به خاطر برگزاری یادبود اعدام صدام در امان، احضار کند.

پایگاه خبری العالم: فراکسیون دولت قانون در پارلمان عراق، از وزارت خارجه این کشور خواست سفیر اردن در بغداد را به خاطر برگزاری یادبود اعدام صدام در امان، احضار کند.

علی ادیب رئیس فراکسیون دولت قانون در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد: در پی برگزاری مجلس یابود صدام که از سوی برخی اتحادیه های اردنی و با حضور برخی از مسئولان این کشور انجام شد، وزارت خارجه باید سفیر اردن در بغداد را احضار کند.

به نوشته سومریه نیوز، وی ضمن محکوم کردن مجالسی که به نام دیکتاتور معدوم عراق برگزار می شود، گفت: فراکسیون دولت قانون یادداشتی را تسلیم وزارت خارجه کرده که بر اساس آن با احضار سفیر اردن، در قبال این اقدام موضع گیری شود.

برگزاری هشتمین سال‌ مرگ صدام! +عکس


ویدیو مرتبط :
برگزاری هشتمین سال به درک واصل شدن صدام ملعون در عمان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وحشتناک ترین مرگ سال 2011 (+عکس)



 

مرگ و میر,مرگ,مرگ مرگ,مرگ و میر

 

اوایل سال 2011 ، یک مرد روس به نام ولادمیر لیدژانسکی بعد از سپری کردن 6 دقیقه در اتاقک یک سونا با 230 درجه فارنهایت حرارات (110 درجه سلسیوس) در اثر سوختگی در گذشت.

 

جسد این مرد میان سال که در تصویر زیر مشاهده میکنید کاملا پخته شده بود.

این مرگ در کتاب گینس به عنوان وحشتناک ترین و عجیب ترین مرگ سال 2011 ثبت شده است.