اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری نمایشگاه خانه مدرن تهران


هدف از برگزاری نمایشگاه، معرفی آخرین محصولات مصالح و تاسیسات دانش بنیان و ایده های خلاقانه در معماری و دكوراسیون، خانه های پیش ساخته، هوشمندسازی و مدیریت انرژی در ساختمان می باشد.

دومین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن- تكنولوژیهای نوین ساختمان- معماری- دكوراسیون داخلی از روز چهارشنبه 4 خرداد ماه 1390 درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران شروع به كار می نماید.



به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بیش از 80 تولیدكننده داخلی و خارجی محصولات خود را در فضایی به وسعت حدود 3100 مترمربع به نمایش گذاشته اند. هدف از برگزاری نمایشگاه، معرفی آخرین محصولات مصالح و تاسیسات دانش بنیان و ایده های خلاقانه در معماری و دكوراسیون، خانه های پیش ساخته، هوشمندسازی و مدیریت انرژی در ساختمان می باشد.

ساعت كار نمایشگاه 9 صبح لغایت 16 می باشد و تا روز شنبه 7 خرداد به كار خود ادامه خواهد داد.

منبع : خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
برگزاری همزمان چهار نمایشگاه در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگاه واشنگتن پست به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور داعش در تهران



اخبار,اخباراجتماعی  ,نمایشگاه بین المللی کاریکاتور داعش

کارتون های ضد داعش به زودی برای نمایش رهسپار کشورهای عراق، سوریه و لبنان خواهد شد، یعنی کشورهایی که مواجه با تهدید این گروه تروریستی اند.

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور داعش در تهران مورد  توجه  روزنامه واشنگتن ست آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش عصر ایران نمایشگاه بین المللی کاریکاتور داعش از روز سوم تا دهم خرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای بهمن تهران در حال برگزاری است و بیش از هزار آثار داخلی و خارجی از 43 کشور جهان به این نمایشگاه ارسال شده است که در نهایت هیات داوران نمایشگاه 280 اثر منتخب داخلی و خارجی را در این نمایشگاه برای بازدید عموم عرضه کرده اند.

واشنگتن پست می نویسد چند مدت پس از برگزاری نمایشگاهی در نفی هولوکاست ،یک گروه در ایران نمایشگاهی بین المللی دیگر راه اندازی کرده است اما این بار موضوع این نمایشگاه هجو گروه داعش است.

بر اساس اعلام گردانندگان این نمایشگاه کاریکاتور 800 آثار بین المللی از جمله از کشورهای برزیل و استرالیا به این نمایشگاه ارسال شده است.

بیشتر این آثار روایتگر جنایت های گروه داعش است. در یکی از این آثار که از ابوبکر بغدادی خلیفه خود خوانده داعش است او با ریش هایی بلند به تصویر کشیده است در حالی که چاقویی خونین در دست گرفته است.

برخی از این آثار دیدگاهی انتقادی به آمریکا دارند و به نقش آمریکا و برخی دیگر از کشورها در شکل گیری داعش و حمله این کشور به عراق در سال 2003 به عنوان نطفه شکل گیری داعش در منطقه توجه نشان داده اند.

مسعود شجاعی طبابایی مدیر این نمایشگاه می گوید:" این نمایشگاه را به منظور نشان دادن ماهیت گروه داعش و ثبت آثار هنرمندان در این باره دایر کردیم . گروه داعش در تلاش است تا خود را نماینده اسلام معرفی کند در حالی که کارهای این گروه هیچج ارتباطی به اسلام ندارد."

واشنگتن پست می نویسد در اوایل سال جاری (میلادی) نیز شجاعیان نمایشگاهی به منظور نقد هولوکاست برگزار کرد که به گفته خودش در تلاش بود تا استانداردهای دو گانه کشورهای غربی در موضوع آزادی بیان را از زاویه ممنوعیت بحث و به چالش کشیدن واقعه هولوکاست به نمایش بگذارد.

شجاعیان در مصاحبه با پرس تی وی می گوید کارتون های ضد داعش به زودی برای نمایش رهسپار کشورهای عراق، سوریه و لبنان خواهد شد، یعنی کشورهایی که مواجه با تهدید این گروه تروریستی اند.

 

اخبار,اخباراجتماعی  ,نمایشگاه بین المللی کاریکاتور داعش

 

اخبار,اخباراجتماعی  ,نمایشگاه بین المللی کاریکاتور داعش

 

 

اخبار,اخباراجتماعی  ,نمایشگاه بین المللی کاریکاتور داعش

 

 اخبار  ا جتماعی  -  عصر  ایران