اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری مراسم تشییع نماینده منتخب مراغه


مراسم تشییع محمدعلی حسین‌زاده منتخب مراغه با در حیاط مجلس قدیم برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم تشییع محمدعلی حسین‌زاده منتخب مراغه با در حیاط مجلس قدیم برگزار شد.

مرحوم حسین‌زاده روز گذشته طی عزیمت به تهران جهت شرکت در همایش «فرآیند قانون‌گذاری، الزامات و راهکارها» در سانحه رانندگی فوت کرد.

به همین مناسبت مراسم تشییع منتخب مردم مراغه در محل ساختمان مجلس قدیم با حضور منتخبان مجلس دهم و نمایندگان مجلس نهم برگزار شد که در این مراسم علی لاریجانی حضور داشت.

همایش فرآیند قانون‌گذاری، الزامات و راهکارها نیز به دلیل شرکت منتخبان در مراسم تشییع به مدت نیم ساعت تعطیل شد تا منتخبان در تشییع شرکت کنند.

مجلس شورای اسلامی نیز جلسه امروز را زودتر از موعد در ساعت 10:30 تعطیل کرد تا نمایندگان در مراسم تشییع و همایش شرکت کنند.


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم تشییع پیکر باشکوه جانباختگان منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری مراسم تشییع نماینده فقید مجلس


پیکر نماینده فقید شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، با حضور رئیس و نمایندگان مجلس تشییع شد.

خبرگزاری مهر: مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اکبر آقایی نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس و رئیس سابق کمیسیون عمران، دقایقی پیش با حضور رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل خانه ملت برگزار شد.

در این مراسم که خانواده مرحوم آقایی نیز حضور داشتند، نمایندگان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان نماینده فقید سلماس، با قرائت فاتحه یاد و خاطره مرحوم آقایی را گرامی داشتند.

علی اکبر آقایی که نمایندگی مردم سلماس را در دوره های ششم تا نهم مجلس شورای اسلامی برعهده داشت، از مدتی پیش مبتلا به بیماری سخت شده بود که در نهایت پنجشنبه 20 فروردین ماه به دلیل شدت گرفتن بیماری در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

پیکر مرحوم آقایی پس از مراسم برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش سلماس منتقل خواهد شد؛ قرار است مراسم تشیع پیکر آن مرحوم عصر امروز در سلماس برگزار شود.