اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری مراسم بزرگداشت قربانیان فاجعه منا از سوی رهبر انقلاب



اخبار,اخبار سیاسی,فاجعه منا

دفتر مقام معظم رهبری طی اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم بزرگداشت جان‌باختگان فاجعه منا از سوی رهبر انقلاب خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است: مراسم بزرگداشت و یادبود جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) عصر یکشنبه 12 مهرماه 1394 از ساعت 15:30 تا 17:30 در حسینیه امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

همچنین همزمان مراسمی در مسجد اعظم قم از سوی معظم‌له برگزار می‌شود.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اشکهای رهبر برای قربانیان فاجعه منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر معظم انقلاب اسلامی با دفن جان‌باختگان فاجعه منا در گلزارهای شهدا موافقت کردند



اخبار,اخباراجتماعی, حادثه سرزمین  منا

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دفن جان‌باختگان فاجعه منا در گلزارهای شهدا، موافقت کردند.

به گزارش  ایسنا ،حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی‌محلاتی نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به درخواستهای نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی و همچنین رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص دفن جان‌باختگان فاجعه منا در گلزارهای شهدا جهت تسکین آلام خانواده‌های داغدار آنان، آمادگی بنیاد شهید را در این خصوص اعلام و از رهبر معظم انقلاب کسب تکلیف کرد.

رهبر انقلاب در ذیل این نامه مرقوم کردند: «دفن پیکر این عزیزان در گلزارهای شهدا کار شایسته‌ای است.»


 اخبارسیاسی -  ایسنا