اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری دومین سالگرد مرحوم عسکر اولادی


دومین سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: دومین سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.

دومین مراسم سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز پنجشنبه در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

در این مراسم مرتضی نبوی، حبیبی، امانی، انواری، رفیق‌دوست، وحید حقانی، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی، مصباحی مقدم، کواکبیان، کازرونی، محمد صدر، بادامچیان و اسدالله عسگراولادی حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
عسکر اولادی و دفاع از مظلوم!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری اولین سالگرد مرحوم عسگر اولادی


حزب موتلفه اسلامی به مناسبت اولین سالگرد مرحوم حاج حبیب‌اله عسگر اولادی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: حزب موتلفه اسلامی به مناسبت اولین سالگرد مرحوم حاج حبیب‌اله عسگر اولادی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که از سوی حزب موتلفه و خانواده عسگراولادی و نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) صادر شده، آمده است:

«عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپائی و استقرار نظام اسلامی سپری شد و از دوران جوانی تا آخرین سالها، همّت و تلاش و مجاهدت مخلصانه‌اش در این راه، کاستی نگرفت. رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)»

یک سال از فقدان مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی می گذرد.

در اول محرم الحرام سال گذشته آن یار دیرین امام و رهبری با وداع با شکوه و جلال مردم متدین و تمامی دوست داران اش ، به خاک سپرده شد و روح بلند اش تا افلاک بدرقه شد، شخصیتی که جز دغدغه دین و مردم نداشت و همواره تمام عمر خود را در راه اسلام و مردم وقف کرد.

در اولین سالگرد ارتحال آن ابر مرد تاریخ انقلاب که همواره تا آخرین لحظه حیات جز در راه ولایت نبود برای ادای وظیفه و باز گویی و قدردانی خدمات او در مجلسی که به این مناسبت در روز یکشنبه چهارم آبان ماه مصادف با اول محرم از ساعت 15 تا 17 بعد از ظهر در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می گردد، گردهم می آئیم.

لذا بدینوسیله از تمامی مردم متدین و دوست داران آن مجاهد صادق دعوت به عمل می آید جهت شادی روح آن مرحوم در این مراسم حضور به هم رسانند.