اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری اولین کنسرت پاپ مجازی در ایران


روزبه نعمت‌اللهی با اعلام اینکه دیگر در شهر تهران کنسرتی را برگزار نمی‌کند، به طرفدارانش از برپایی یک برنامه زنده ویژه و متفاوت در فضای مجازی خبر داده است.

خبرگزاری مهر: روزبه نعمت‌اللهی با اعلام اینکه دیگر در شهر تهران کنسرتی را برگزار نمی‌کند، به طرفدارانش از برپایی یک برنامه زنده ویژه و متفاوت در فضای مجازی خبر داده است.

اشکان آزادبخت مدیر رسانه ای روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ کشور  ضمن اعلام این خبر توضیح داد: متاسفانه طی ماه های گذشته تلاش های زیادی برای رزرو تالار برپایی کنسرت انجام گرفته شد اما این تلاش ها تا به امروز نتیجه ای نداشته و طبق تصمیماتی که خود روزبه گرفته بنا شده که این خواننده به زودی اولین کنسرت مجازی خود را برگزار کند. این کنسرت به احتمال فراوان در یکی از وب سایت های معتبر به صورت زنده برگزار می شود که اطلاعات جزیی تر طی روزهای آینده به طرفداران اعلام خواهد شد.

برگزاری اولین کنسرت پاپ مجازی در ایران

وی ادامه داد: طی ماه های گذشته رفتارهایی با روزبه شده که وی همان طور که قبلا هم اعلام کرده بود، ترجیح می دهد دیگر در تهران هیچ کنسرتی را برگزار نکند و با تمام مشکلاتی که وجود دارد وی ترجیح می دهد این بار از طریق فضای مجازی در کنار هواداران خود باشد، این در حالی است که گروه اجرایی کنسرت در این مدت نهایت تلاش خود را کرده تا بتواند به بهترین شکل ممکن این کنسرت مجازی را که برای اولین بار اتفاق می افتد، برگزار کند.  

مدیر رسانه ای روزبه نعمت اللهی در پاسخ به پرسشی مبنی بر جزییات این برنامه زنده بیان کرد: هنوز زمان این اجرا مشخص نشده اما در روزهای آینده اطلاعات کامل این اتفاق هیجان انگیز از طریق رسانه ها منتشر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کمپین حامیان برگزاری کنسرت سامی یوسف در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور اولین مجوز برگزاری کنسرت برای یک خواننده زیر زمینی در ایران



اخبار,اخبار فرهنگی ,خواننده زیر زمینی

 

اخبار فرهنگی - خبرگزاری فرانسه: صدور اولین مجوز برگزاری کنسرت برای یک خواننده زیر زمینی در ایران

خبرگزاری فرانسه می نویسد: طبق قوانین ایران ، همه آثار هنری از جمله آلبوم های موسیقی باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرند و هنگام صدور مجوز ترانه و موسیقی این آثار بررسی می شود تا با ارزش های اخلاقی و اسلامی مغایر نباشد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به صدور مجوز برای برگزاری کنسرت یک خواننده زیر زمینی برای نخستین بار در ایران پرداخته است.

به گزارش عصر ایران این خبرگزاری به نقل از خبر روز گذشته خبرگزاری ایرنا مبنی بر صدور مجوز برای برگزاری کنسرت "زانیار خسروی" خواننده پاپ که پیشتر ترانه هایش را به صورت اینترنتی و بدون مجوز منتشر می کرد، از برگزاری کنسرت این خواننده در روز 24 آوریل (4 اردیبهشت) در تهران خبر داد.

این خبرگزاری نوشت : بلیت های این کنسرت به سرعت به فروش رفت. این نخستین بار در ایران است که یک خواننده زیر زمینی موفق به دریافت مجوز برای برگزاری کنسرت می شود.

خبرگزاری فرانسه به ابراز خرسندی زانیار خسروی در صفحه شخصی اش در فیسبوک از صدور مجوز برای کنسرتش خبر داده و به نقل از صفحه فیسبوک خطاب به هواداران این خواننده که بلیت کنسرت او را خریداری کرده اند، نوشته است: از اینکه همه شما را (در کنسرت) می بینم خیلی خوشحالم.

این گزارش سپس به نظرات هواداران زانیار در زیر مطلب او در صفحه فیسبوکش پرداخته و به نقل از یکی از آنها که موفق به خرید بلیت کنسرت نشده است می نویسد: من خیلی ناراحت ام نتوانستم بلیت بگیرم . می خواهم بمیرم.

 خبرگزاری فرانسه به هشدار پلیس امنیت اخلاقی ناجا به هنرمندان و خوانندگان زیر زمینی اشاره کرده و می نویسد: پلیس امنیت اخلاقی پیشتر به خوانندگان زیر زمینی هشدار داده است کارهای بدون مجوز منتشر نکنند و از طریق مجاری قانونی به انتشار آلبوم های خود مبادرت ورزند.

خبرگزاری فرانسه می نویسد: طبق قوانین ایران ، همه آثار هنری از جمله آلبوم های موسیقی باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرند و هنگام صدور مجوز ترانه و موسیقی این آثار بررسی می شود تا با ارزش های اخلاقی و اسلامی مغایر نباشد.

با این حال بنا به نوشته این خبرگزاری بسیاری از گروه های زیر زمینی موسیقی در ایران بدون کسب مجوز از وزارت ارشاد و به صورت زیر زمینی فعالیت می کنند.

اخبار فرهنگی - عصر ایران