اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری امتحانات پایان ترم پیام‌نوری‌ها بدون تغییر زمان و جابجایی



دانشگاه پیام نور,امتحانات دانشگاه پیام نور

برگزاری امتحانات پایان ترم پیام‌نوری‌ها بدون تغییر زمان و جابجایی

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام‌نور، گفت: کلیه امتحانات دانشگاه پیام‌نور طبق موعد مقرر و بدون تغییر در زمان و جابجایی بر گزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا دل افکار، گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام‌نور به علت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 24 خردادماه، از 31 اریبهشت ماه آغاز می‌شود و 22 خردادماه به پایان می‌رسد.

به گفته معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور، استادان موظف هستند کلاس‌های رفع اشکال را حتماً برگزار و مدت زمان این کلاس‌ها از 2 ساعت به 3 ساعت افزایش می‌یابد.

وی افزود:برنامه زمانی برگزاری امتحانات پایان ترم دوم سال تحصیلی 92-1391 این دانشگاه به گونه‌ای تنظیم شده که امتحانات دانشجویان قبل از انتخابات به اتمام برسد./ایسنا

 

p>


ویدیو مرتبط :
برگزاری امتحانات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور تیران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام‌نور



دانشگاه پیام نور , امتحانات مقطع كارشناسی

 

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور، گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه آغاز شده است و طی آن آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت بومی برگزار می‌‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، عبدالله معتمدی معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با اشاره به آغاز امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه، گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند در هر شهری که متقاضی هستند امتحان بدهند.

به گفته وی امتحانات دانشگاه پیام‌نور به صورت سراسری و کشوری است و بر همین اساس دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در هر شهری که متقاضی هستند، امتحان بدهند.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: در صورتی که برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه به بهترین نحو ممکن برگزار شود این رویه در آزمون‌های پایان ترم دانشجویان مقطع کارشناسی نیز اعمال می‌شود..../ایسنا