اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگر ۱۰۰ درصد گیاهی+تصویر



اخبار گوناگون - برگر ۱۰۰ درصد گیاهی+تصویر

استاد دانشگاه استنفورد برگری کاملاً گیاهی تولید کرده است که طعم و مزه آن مانند گوشت گاو و بوقلمون است.

در آمریکا برگری طراحی شده است که 100 درصد گیاهی است؛ این برگر توسط «پاتریک براون» استاد دانشگاه استنفورد تولید شده است.

اخبار,اخبار گوناگون,برگر ۱۰۰ درصد گیاهی

 به نظر می‌رسد این برگر با گوشت پخته شده است، در صورتی که با اسیدهای آمینه گیاهان تولید شده است؛ با این حال این برگر آبدار و طعم گوشت را دارد و مزه آن مانند گوشت گاو و بوقلمون است.


اخبار گوناگون - فارس


ویدیو مرتبط :
آموزش موفقیت در درس شیمی با درصد ۱۰۰ در کنکور سراسری ۳

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضریب خسارت شخص ثالث بیش از ۱۰۰ درصد



 

 

 ضریب خسارت شخص ثالث بیش از ۱۰۰ درصد

 

رئیس کل بیمه مرکزی ایران ضریب خسارت بیمه شخص ثالث را بیش از ۱۰۰ درصد اعلام کرد و گفت: میزانخسارت در تصادفات جاده ای ایران با آمارهای جنگی مقایسه می شود.

 

جواد فرشباف ماهریان در گفتگو با مهر درباره خسارتهای بیمه شخص ثالث گفت: تعرفه های بیمه شخص ثالث در کشور حالت اجباری دارد، تعرفه های این نوع بیمه متناسب با شرایط اجتماعی و نه بازار اقتصادی تعیین می شود.

 

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه نرخ تعیین شده حق بیمه شخص ثالث عموما نسبت به میزان خسارت کمتر است، تصریح کرد: با تمام کنترلهایی که بیمه مرکزی و سایر شرکتهای بیمه در این زمینه انجام داده اند، اما هنوز میزان خسارت شخص ثالث از میزان دریافتی های حق بیمه بالاتر است.

 

وی ضریب خسارت بیمه شخص ثالث را بیش از ۱۰۰ درصد اعلام کرد و اظهارداشت: به هر میزان در این نوع بیمه نامه دریافتی وجود دارد، میزان پرداختی ها بیشتر است.

 

فرشباف ماهریان تاکید کرد: صنعت بیمه برای پرداخت خسارتهای احتمالی باید حق بیمه دریافتی خود را بر اساس قراردادها، در بیمه های مختلف اعم از اشخاص، اموال، مسئولیت، شخص ثالث، زلزله یا سایر فعالیتهای اقتصادی و غیره به نحوی تعیین کند که بتواند خسارتهای پیش بینی نشده را بپردازد.

 

رئیس شورای عالی صنعت بیمه با اشاره به اینکه شرکتهای بیمه منابعی را از حق بیمه ها از مردم دریافت می کنند و به مرور بر اساس تعهدات خود و بر اساس اتفاقاتی که رخ می رهد، خسارتها را می پردازند، اظهارداشت: شرکتهای بیمه مسئولیتهای اجتماعی هم دارند.

 

وی با اشاره به میزان خسارتهای تصادفات جاده ای، گفت: ایران از کشورهایی است که میزان خسارت در تصادفات جاده ای بسیار بالایی دارد، به نحوی که آمارهای آن با آمارهای جنگی مقایسه می شود.

 

فرشباف ماهریان ادامه داد: ایران سالانه ۲۳ هزار کشته و ۲۸۰ هزار مصدوم در تصادفات جاده ای و حوادث رانندگی در کشور دارد که ۷ درصد مصدومیتها منجر به معلولیتهای ریشه ای می شود.

 

وی بر کاهش این تعداد از تصادفات، تاکید و بیان کرد: طی دو سال گذشته اقداماتی در این زمینه انجام شده اما باز هم این رقم بالا است، در عین حال حدود ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور از لحاظ میزان سرمایه عملا هدر می رود و این تامین خسارت بخشی از سرمایه ها را از بین می برد./خبرگزارى مهر